fredag 15 augusti 2014

Jaha då var det redan mitten av Augusti...

Vad snabbt tiden går - Är det nån som saknat mig eller är det dags att lägga ner helt?!?!?!?! Kom precis på att imorgon är det 3 år sen jag flyttade över hit - helt galet!

Vad har hänt sen sist...Oj! Vi har vart i Californien en sväng, i en stuga i Red feather lakes en helg, jag har fått mitt Greencard, Linnéa är gravid, jag har två tonåringar i huset ( fast just nu har jag dumpat av dom hos svägerskorna i Salt Lake City ;) ) så nu har vi en helg då vi bara kan ligga på sofflocket om vi vill :D Brad började jobba denna veckan så nu börjar saker smått återgå till normalt igen! 2 veckor kvar med Systersonen och flickvän så får väl försöka hitta på så mycket vi kan på eftermiddagar och helgerna! Sen kommer mamma om en Månad :D

Hela sommaren i Colorado...ja det är för jävla varmt, kvällarna är sköna men alldeles för mycket mygg! Jag har nog gått upp 5 kg då jag inte orkar äta ordentligt på dagarna utan det blir en macka bara för man måste äta, vi tar bara hundarna på en promenad om dagen då det är för varmt för dom på eftermiddagen och dricker alldeles för mycket öl ( vad annars ska man göra liksom )  Men mina grönsaker har tyckt om mitt konstanta omhändertagande i varje fall :D Matlagandet har pågått hela sommaren och jag är förjäkla trött på alla jobbiga recept och klagomål :D Dom har sålt sitt hus förresten och ska flytta till Boulder - kan detta vara min väg ut tro??!!!! Nora har jag sett en dag minst varje vecka, hon tär på tålamodet ibland hon också men är så gullig :) Skönt jag fick en ledig dag idag i varje fall!

Idag ska jag träffa Linda för en lunch - vi har inte setts på hela sommaren mer eller mindre! Sen via affären och handla lite mat, typ slut! Ska hinna svara på Lillkussens email idag också tänkte jag! Sen har jag ju ett annat email jag hela tiden glömmer av att svara på, från i mars!!! Stackars Fejkcop!!!

Nä ska lämna er med Bilder över sommaren istället, kommer ju fasen knappt ihåg vad jag gjort :D

Ha det fint!

Bröllopsdagsfirande x 2 ( Svärisarna och vi )

Family Reunion i Estes Park, vi fick fin besök! 









San Diego



Där vi träffade Susanna och Richard!


och Dick....



Coronado Beach






La Jolla...





Red Feather Lakes



Dead mans watchtower



hmmmmm?!??


HM Öppnar på Orchard i höst :D 

Japp Greencard...

Trädgården...






Vi fick ett nytt husdjur, förutom dom två nyfödda kaninbebisarna vi har under skjulet :D 

Shelly eller Sheldon heter hen! 

Fast vi släppte ut honom i det fria såklart :D 

Gurka...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar