lördag 3 oktober 2015

Lördag och äntligen höst!

Japp jag behöver åtminstone inte vara förbannad över det längre :-D

Denna veckan har några saker gjort mig förbannad såklart...
1. Samma tjej som nästan körde ihjäl mig och Bode, kom i ilfart förbi oss på vägen och japp med telefonjäveln framför ansiktet igen...vi hade hunnit ner till gångvägen denna gången men ändå!! Som om inte detta räckte så hade hon uppenbarligen glömt något och gör en usväng, fortfarande med telefonen framför ansiktet...kör tillbaks i samma fart...och kommer tillbaks i full fart igen och japp med telefonen rätt framför ansiktet igen! Hann inte ta en bild, men i nästa vecka ska jag tajma mon promenad, ta hennes reg nr och ett foto  sen ringer jag polisen!!! Tilläggas ska att vi hade en 12 årig pojke på cykel som blev påkörd i området i denna veckan!! Slow the fuck down och sluta för fan texta när du kör!!!!

2. Ännu en skolskjutning - 9 döda 20 tal skadade - nä såklart ska vi inte ändra vapenlagarna i detta land, det strider ju mot allt vi tror på!

3. Planned Parenthood...ja men visst,  dom jävla konservativa asen har hittat på och låtsas filmat en intervju då en anställd säger att dom säljer aborterade barns vävnader och annat - och nu ska vi ta bort all statlig hjälp till denna fantastiska organisation bara för det!!! Ja men varför ska vi inte se till att vi får fler oönskade barn då inga tjejer i te kan få hjälp vare sig att förhindra graviditet eller få ett dagen efter piller eller göra en abort då det är för sent! Precis vad USA behöver, fler tonårsföräldrar!!!

4. Trafiken i Denver - I25 är hemsk!!

Men veckan har inte bara varit irriterande :-)

CHP Consulting har fått mer jobb!! Japp Mikes firma behövde hjälp med data registrering och wips så hade jag fått kontraktet på detta!!! 20 timmar i veckan :-D jag påbörjade min träning i veckan, därav trafik notisen! Jag kommer jobba hemifrån när jag väl är upptränad men fram till dess så får jag och tull vägen vara bästisar, för den jäkla motorvägen tänker jag inte sitta på i timmar igen!!! Jag tog tullvägen 2 gånger denna veckan, I25 2 gånger och slutsatsen är - Tullvägen är väl värd sina 12 dollar varje väg!!! Änyhoo: så från nu och fram till Januari kommer jag ha alldeles för mycket att göra, Visiting Angels = 10 timmar i veckan, CE Shop 20 timmar i veckan och MG är ju minst 10 timmar i veckan fram tills nya systemet är i gång! Hua!! Måste fixa iordning en veckoplanering som jag måste följa och fixa iordning mitt kontor ordentligt!!

Kommer bli tufft men, va härligt det ska bli att kunna shoppa vad jag vill :-D

Mer aggressioner kommer närmre PMS tiden, ja Catrin hade helt enkelt rätt - PMS efter 40 är förjävliga!!!!

Ha en fin helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar