lördag 6 december 2014

Lördag - 1 vecka har redan gått!

Nu måste jag ju erkänna att denna första vecka så har jag inte gjort allt för mycket :-)

I torsdags skulle jag ha först träffat Janette och sen Kjell o Maria...jag var helt slut av att inte göra nåt så fick faktiskt ställa in och boka om! Det var precis vad jag behövde, när jag vaknade igår så kände jag mig riktigt pigg igen :-) igår åkte jag till systerns förskola och sa hej till barnen och lite kollegor,  vi åkte sen därifrån in till stan, lite shopping och en drink före vi skulle träffa kusinerna för middag! Nu blev det mer drinkar än shopping innan - jättemysigt! :-) vi åt middag o drack vin o hade en allmänt jättetrevlig kväll, va härligt det är att ha sån fin sammanhållning vi kusiner och deras respektive också såklart!  Vi gick ifrån en jättetrevlig italiensk restaurang som ligger precis vid min gamla lägenhet...nästan lite sorgligt att va så nära...vi hamnade på ett café med rättigheter och avslutade kvällen med ett antal drinkar till :-D det är så konstigt att man inte setts på 1.5 år men det känns som det kunde vart förra månaden!

Idag blir det full rulle, ska snart göra mig iordning och åka in till stan igen, först på agendan är en lunch med Kjell o Maria sen vidare till en sportbar och kolla på mina Indians, med vad jag förmodar alldeles för många öl som tillbehör :-D

Igår regnade det för första gången sen jag kom, i morse likadant men nu skiner solen :-) härligt att vara hemma!!

Ha en fin dag













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar