tisdag 2 december 2014

Idag kom tröttheten också...

Jetlag, va fasen ska det vara bra för?!?! Kom i lördags kväll och var hur pigg som helst hela kvällen fram till typ 3 på natten, söndag likadant, Måndag likadant, idag känner jag mig som en zombie :-D har inte kommit ur jogging byxorna ännu och borde ha duschat och gjort mig redo då jag ska träffa den bästa systern snart :-) känns så gott som o överkomligt! Men men ska tvinga mig om 10 minuter!

Har inte gjort så himlens mycket sen jag kom, firade mosters födelsedag och första advent i söndags, igår gjorde jag inte mycket innan det var dags att åka in till stan för att träffa Fredrik o Andreas på en pub - det var härligt! Kom hem till lerum vid 22 och sen var jag som sagt klarvaken till ca 2.30. Mamma väckte mig 9 och sen dess har jag typ suttit rätt upp o ner här :-D imorgon är det nog bättre ;-)

Ha det gott nu ska jag åtminstone borsta hår och tänder :-D









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar