fredag 28 november 2014

Fredag och idag åker jag hem :)

Jag har packat det mesta, ska bara plocka fram allt Brad måste ha med när han kommer och packa ner mina badrumssaker :D Vikten är för en gång skull inget problem, den en väskan väger 20 kg den andra 18,5 så kan jag bara hitta utrymme så ska jag nog få ner det sista!

Idag ska jag bara ta en långpromenad med hundarna hem och äta stor frukost a la Brad, packa ner det sista, klippa Brad och duscha, sen kan jag sitta ner och slappa med en öl eller två tills det är dags för avfärd vid 13.30

Igår var det Thanksgiving och vi spenderade hela eftermiddagen hos svärföräldrarna, morgonen så mådde jag fysiskt illa då jag inte hade packat en pryl - efter ena väskan var färdig så försvann det :D Vi kom hem ganska tidigt trots allt, så kollade lite football och lite annat på sofflocket, precis vad jag behövde :)

NÄ nu ska vi dra iväg på prommis sen dags för det sista rycket - vi hörs ifrån Sverige :D:D:D










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar