lördag 15 november 2014

Lördag - jaaa men dom här dagarna gick ju allt för fort :)

Japp som vanligt har jag inte fått gjort hälften av det jag tänkt när mannen är borta - jag hade tänkt storstäda - HAAAAAHAAAAAAAHAAAAAAAAAAA :D Nä det blev det inget med...Däremot har jag Prissatt varor inför marknaden, idag vart o köpt det sista på World Market, jobbat lite, vart hos svärisarna på middag - annars har jag mest försökt underhålla högenergiska hundar, inomhus då dom tyckt det vart för kallt för normala promenader...Inte lätt kan jag säga, man kan bara springa runt min
köksö så många gånger innan man blir yr :D Igår när jag kom hem från jobbet så tog jag dom på en första riktigt bra promenaden sen i tisdags! I morse gick det rätt bra också, men nu är det kallt igen...Dom har fortfarande rätt mycket extra energi kvar men att få dom att gå ut - Näääää

Jag har haft en vansinnig huvudvärk hela dagen, vet inte om det är för jag sovit dåligt med 2 hundar på mig eller om det är vädret, men den går inte över! Väldigt tröttsamt, hoppas den är borta imorgon - inte ens en öl hjälpte, får prova med en till :)

Imorgon kommer i varje fall Brad hem igen, ska hämta upp på flygplatsen vid 13 snåret, ska försöka hinna få köpt julklappar ( har liksom inte köpt en enda och jag åker ju snart hem!!!!! ) och eventuellt även svänga förbi Linnéa under deras flyttstök innan dess! Spelar in Broncos så vi kan kolla på matchen när Brad kommit hem! Så får bli Anti internet imorgon :D

Nä ska ta och försöka ordna lite middag snart och sen lägga mig på soffan resten av kvällen - om hundarna tillåter ;)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar