onsdag 17 december 2014

Onsdag den 17e december..

Imorgon kommer Brad o Kish, idag ska jag hjälpa mamma lite ( inte så mycket som jag planerat, då hon bestämde sig för att åka till affären själv, tack!!! ) sen ska jag in till stan och träffa Malin först och sen Jenny persikan :-D hade tänkt att jobba idag men det funkade bara inte...Men kan istället jobba imorgon medan jag väntar på tåg ankomst från Köpenhamn! Så det blir bra ändå

Annars rullar tiden på så fort så det känns som man är i nån form av överhastighet - hur fasen ska man hinna med allt, träffa alla man vill, jobba så mycket som behövs och samtidigt faktiskt känna man är hemma och ledig?!?! Förstår inte hur folk gör...jag behöver gå en kurs i sånt :-D det är nån sån här konstig stress känsla heeeela tiden och samtidigt så lyckas jag sitta i jogginbyxorna på morgnarna o helt plötsligt är klockan liksom 11 ( och ja jag vaknar ju skit tidigt som vanligt ) kvällarna försvinner dom också, även när jag är hemma, mamma o jag börjar prata o vips så var klockan midnatt!?!?! Ja det här med att va på semester är riktigt jobbigt :-D tur Brad kommer imorgon,  han skulle slå ihjäl mig om jag bokade in för mycket grejer ;-) så jag säger som så här, min semester börjar också imorgon :-D

Så till alla som känner att ni inte fått prioriterad tid av mig ännu









, jag är verkligen jätteledsen kanske har jag mer tid till sommaren ;-) nu ska jag sätta mig och lägga upp några dagar / samlings punkter så får ni som vill träffa oss faktiskt komma dit och passar inte nåt av det in så kanske vi får planera bättre till sommaren! Jag har några absoluta måsten kvar, men för övrigt så tänker jag faktiskt börja fira jul med familjen och övriga närmaste och prioritera det! Fy va tuff o hård jag låter, kommer säkert inte hålla mig till planen ändå men - det här är mitt mål i varje fall :-)

vad har jag gjort sen sist?! Jobbat, träffat folk, umgåtts mycket med mamma såklart och några pub kvällar har det ju förstås blivit! :-)

Nä nu måste jag gå o duscha,  så jag kan hjälpa mamma med all julmat när hon kommer tillbaks :-)

Ha det fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar