söndag 4 januari 2015

5e januari och idag påbörjar vi resan hem...

11.40 går tåget till Köpenhamn, vi stannar över natten där och sen vidare mot Denver I morgon :-) blir nog skönt med en uppdelad resa, egentligen...men just nu önskar jag star trek modellen fungerade - beam me up scotty :-D

Sista veckan / veckorna vart smått hysteriska, med mängder av träffar, pubar, julfirande, nyårsfest m.m ska bli skönt att komma hem och skala av de typ 10 kilona överdrivet ätande och drickande med allt för lite sömn som hoppat på mig, man är uppenbarligen inte nån ungdom längre ;-) Ähh, ett par dagar utan alkohol och kebab med långa hundpromenader så är man väl back to normal igen!!???!!! :-D kanske tar liiiiiiite längre tid än så men på god väg iaf ;-)

Nä nu ska jag dricka lite kaffe och sen sätta fart, packningen är så gott som klar, så ska bara duscha o stoppa ner det sista så ganska lugnt ändå, men vi är ju 4 som ska göra oss färdiga - kör en liten blogg när jag kommer hem med mer detaljer om min tid här hemma ♡

Adjöken då hemma Sverige vi ses snart igen - Hej hej hemma Denver, har faktiskt längtat efter dig - vi ses imorgon ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar