måndag 12 januari 2015

Circle of life...

Just nu tror jag minsann att Linnéas lilla BabyBo är om inte ute redan så på väldigt  god väg :D

http://linneaiusa.com/2015/01/12/da-kor-vi/

Hon har haft det tufft här i slutet så en himlans tur han bestämde sig för att det var dags :)

Samtidigt så gör vi oss redo För ännu en begravning, denna gången Uncle Don - riktigt sorgligt trots att han var över 90 år! Farfars allra bästa vän och en fantastisk man som behandlade mig precis som en av alla andra syskonbarn, han hade typ 80 st och vi alla var lika älskade och han tänkte alltid på oss :) Jag och Brad är så oerhört glada att vi lyckades få till en lunch med Uncle D och farfar precis innan vi åkte till Sverige, sånt där man alltid skjuter på annars - finns ju all tid i världen eller hur?!?! Carpe Diem....

BFF's 

Uncle D - Det var ett sant nöje att få lära känna dig!


Annars idag har jag hunnit med lite MG jobb och vart på lunch med farfar - det var mysigt!

Nu springer jag runt och jagar o skriker på mina galna hundar som hatar grannens helt nya American Bulldogs, fast de är hans sons - vad fan gör dom här hela tiden helt plötsligt???? Väldigt störande!!!!!! Jag försöker jobba kan jag tillägga och det går sådär med 2 skällande hundar...

Nä fy, jag får ta fortsätta med jobbandet imorgon

Ha det fint!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar