onsdag 10 september 2014

Supermoon och blodiga tassar...

Japp den där förbannade Super månen gjorde våra hundar helt tokiga i 2 dygn :) Vi avslutade det hela med en lång promenad i regnet i morse - Bode och Cooper får alltid springa av sig utan koppel här utanför, innan vi går in genom grinden - Idag trampade Bode på nåt, jag trodde såklart det var en sån där Sticker weed vi har här, men när jag kom fram för att ta bort den så är tassen helt blodig på honom! Vet inte vad han trampade på men han har 3 små skärsår mitt på trampdynan :( Stackarn hade jätteont och slutade inte slicka - det slutade blöda rätt fort, efter ett antal fina blodiga tassavtryck i mattan...Så antar han är ok nu!?! Usch vad jag tycker det är hemskt när sånt händer!

Nu är dom helt utslagna här, 2 dygns mångalet beteende tar ut sin rätt. Jag är rätt trött jag med, ska laga massa mat idag och sen ser jag fram emot en ledig dag imorgon :) Fast nu fick jag lite jobb från MG så får nog jobba på min lediga dag ändå...skiiit ;)   Imorgon åker Brad iväg upp till Breckenridge på konferens, hemma igen på lördag - så jag blir gräsänka...Pizza och godis till middag?!?!?! :D
Och på tal om Sverige och Jobb med mera....TADAAAAAAAA -

HOEGLUND PEER/EWA CECILIA MRS (ADT) 
28NOV 16:15
Flight FI670 From: DEN To: KEF
29NOV 08:00
Flight FI204 From: KEF To: CPH
06JAN 13:20
Flight FI205 From: CPH To: KEF
06JAN 17:00
Flight FI671 From: KEF To: DEN


PAYMENT
Flight: 938.91 USD

KOLLA PRISET!!!!!!!!!!! :D Wohooooo Moder Swea här kommer jag, ja en sväng via Danmark då också förstås :D

Så Andreas, vi ses på Malmö Station den 29/11 vid typ 13,30 eller så ( landar kl 12 ) :D

Japp vi åker båda t/r Köpenhamn - sparar flera hundra dollar per biljett! Tar för givet jag kan låna mammas bil och åka o hämta Brad o Kish när dom kommer den 18 December!! Sen får vi se hur vi gör med tillbakaresan, tåg till Köpenhamn kanske?! Löser sig! Hem kommer jag i varje fall!!!!!!

Nu dags att börja planera mina vänner jag saknar så - Adventsfira, pepparkaksbak, julshopping, tjejmiddagar, pubkvällar - vad mer???!!!!!

Nä jag fick börja laga mat mitt i mitt inlägg och nu får jag nog fortsätta!

Ha en finfin Dag / Kväll :D












Orolig lillebror...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar