torsdag 11 september 2014

Gräsänka :D

Ja vi får väl se blir väl som vanligt att jag inte gör nåt av det jag tänkt :D Men Godis det ska jag äta!!!! Får ju påfyllning på tisdag så får ju beta av lite av det gamla, kanske ha en liten påse till brunch??!!! ;)

Idag har jag ju typ en ledig dag, just beställt och skrivit shoppinglista för nästa veckas matlagning, ska gå in och göra del 1 av MG jobbet i varje fall, lite SWEA grejer måste jag göra också sen ska jag iväg och handla lite på Kings och på Total Beverage...sen får vi se, kanske jag inte gör nåt, kanske jag blir rastlös, kanske inte......Har rester att äta tills på lördag så behöver inte laga nån mat, Fantastiskt skönt! Skit samma att jag får äta samma mat till lunch och middag varje dag ;)

Bodes fot gör ont fortfarande, så idag fick jag lämna honom hemma medans jag och Cooper gick på prommis själva! Cooper tyckte inte alls om att vi lämnade Bode - det gick väldigt fort och han tittade konstant bakåt för att se om Bode kom...sött! Det räcker med att Bode springer lite i gräset så haltar han och lyfter upp tassen efteråt...han vägrar ju ha på sig en socka eller dylikt så kan inte skydda hans "lilla" tass heller - Undrar om det finns sån där plåsterspray man skulle kunna använda? Nån som har erfarenhet?

Hur som helst så är det riktigt höstväder här idag, grått och duggregnar, småkyligt :) Imorgon ska det bli riktigt kallt hela dagen - JEANS!!!!!!!!! :D Wiiiiiiiiiiiiiiiiii Jag jobbar ju med Nora men eftermiddagen kan jag slänga på mig mysbyxor och ligga under en filt framför tv´n - undrar vad jag ska maraton kolla på imorgon?! Får undersöka om och vad som finns! Kanske skippa tv´n och lägga mig med en bok istället kanske...I vilket fall som helst är det rätt skönt att få några dagar för mig själv :) Just nu är jag sugen på att bara stänga av och gå o lägga mig på soffan - ska man njuta till fullo av en sån här dag kanske??!!!

Lördag är det SWEA Fest, Denver avdelningen firar 25 år med pompa och ståt - ska bli riktigt kul! Föreslog för min enda närboende Swea, Ansi, att vi skulle ta taxi hem ihop så vi kunde fira ordentligt, men stackarn är jättesjuk, hon ska ju gå på festen men får låta bli spriten så där fick jag taxin fixad - tråkigt för Ansi dock!

Annars händer här väl inte så mycket - har kollat upp Köpenhamn-Göteborg resa och tror nog fasen det får bli tåg alla vägar - kostar bara 447:- en väg! går ju inte att köra billigare i Sverige, inte när jag kommer själv i varje fall! Så Andreas får hämta mig på centralen i Götet istället :D Från centralen till Kebab House och sen till Mamma för mysafton :D Perfekt! Nu känner jag mig som mamma som började planera och vara helt exalterad såååå långt i förväg men det är så det känns!! JAG SKA HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nä nu ska jag äta lite godis och sen ta på mig några icke Walmart besöks kläder och ge mig iväg så jag kan komma hem och äta mer godis och jobba lite :D

Ha en fin dag / Kväll :)



Lunch och middag?!?! :D Kära svenskar i närheten - RÄDDA MIG FRÅN MIG SJÄLV :D:D:D:D:D











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar