torsdag 12 juli 2012

Ja men inte så illa ändå...:-)

Då var man hemma... Sitter just nu ute i min soffa, ca 33 grader men solen är i moln och viss bris finnes, ganska skönt faktiskt! Brad tar sig en tupplur, vakna klockan 4 tar ut sin rätt! Jag känner mig pigg o ganska så glad :-) Jag åkte och handlade kl 8.30, vaknade också rätt tidigt men först vid 6 ;-) kände när jag satt i min bil på väg till affären...Ja men visst...kanske inte så illa att vara tillbaks ändå :-D kan tillägga att min bil var nytvättad, invändigt och utvändigt :-) hade en ny sido spegel och på nåt sätt kändes det som bilen gick bättre - vet inte om jag känner någon i Sverige med en sån svärfar?!?!? Trevligt att komma hem till! Åkte hem och kände mig på riktigt gott humör, slängde i en tvätt och fixade undan lite post! Sen la vi oss på soffan alla 3 och tittade på lite matlagnings program...Brad somnade, jag gick och duschade och sitter nu här och hittar mig :-) ikväll ska vi grilla fläskfile med massa grönsaker...mmm så gott! Förhoppningsvis kommer.vårt förlorade bagage ikväll också, inga av våra 4 väskor kom med oss hem...undrar jag hur vår tavla mår?!:-D kish fick med båda sina så vet i skjutton om dom bara behållt våra för att gå igenom dom ( då dom misstänker att vi här nåt skumt med oss, typ en estländsk tavla av skumt format ) och bara skyller på dom kommit bort - fan ta dom om nåt av godiset är borta :-D vi här typ 8kg godis med oss, en jäkla massa kryddor, blå band såser, pasta, knäckebröd kommer inte ihåg allt men mycket är det :-D Flygresan var nog den värsta jag haft, inga bestämda platser på planet när vi kom till London, springande fram o tillbaks mellan.olika kundtjänster = ingen mat...sen kommer vi på planet och nån stund efter avgångstid säger kapten...Ja på grund av ett åskoväder kan vi inte lyfta på ca 50 minuter, fy fan när man redan har en lång tur framför sig - dessutom blev 50 minuter drygt två timmar! När bi väl lyfte så träffade blixten planet :-O blev aldrig läskigt men ändå! Ja nä fy sicken jobbig flygresa och sen då komma hem utan några väskor alls...vi skulle ju tvätta allt idag ju :-D Nä nu ska jag gå och väcka maken så han inte sover för länge, tänkte han skulle få göra mig en gin o tonic att sitta här ute och njuta med innan det är dags att börja fixa med alla grönsaker inför middagen :-) Ville bara meddela att jag känner mig helt ok med att vara hemma, trots ångesten innan avfärd :-)

1 kommentar: