söndag 1 juli 2012

Måndag och bara drygt en vecka kvar tills vi åker hem...

Och innan dess ska vi hinna med en tripp till Talinn :-) vi åker idag kommer hem på fredag igen! Sen är det full fart hela vägen till onsdag då vi lyfter mot Colorado igen...Jag hoppas värmen gett sig lite tills dess.och att det slutat brinna överallt! Dessa veckorna har gått alldeles för fort, hur skjutton kan 5 veckor bara försvinna så där? Undrar om jag ska få erfara den där depressionen som jag vet bla Linda brukar få när hon kommer tillbaks till co? Känner mig smått deppig redan nu så antagligen!?! Jag längtar dock efter min hund så honom ska det bli himla skönt att få komma hem o gosa med!:-) Igår hade vi en lugn dag, tvättade, installerade mammas router så hon får trådlöst innan vi fick en lyxmiddag serverad :-D en fantastisk rådjurssadel med tillbehör och efter det komade vi i soffan till fotbollen, viva espana :-D Lördagen spenderade Brad & kish i Halmstad medans jag städade lägenheten vi lånat och sen åkte till Kungsbacka med mamma, blev ingen lång dag där nere utan vi åkte hem till stan och fikade tills jag skulle träffa Fredrik! Vi hamnade på temple pub där jag senare skulle träffa först Brad & kish och sen Anna & David :-) så härligt att jag hann med en träff med dom i varje fall, svårt att få ihop allt :-) Idag ska vi bara göra oss redo för avfärd, planet går kl 17 så ganska Lugnt och skönt :-) nu är det dock dags för kaffe och sen ner och vika tvätten i tumlaren :-D Vi hörs snart, ha en fantastisk dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar