måndag 9 juli 2012

Tisdag...1 dag kvar :-(

Nä nu vill jag inte under några omständigheter åka tillbaks till co...jag stannar här Tror jag!!! Sitter och försöker tänka ut några kul saker jag har att se fram emot när jag kommer tillbaks, vet det finns en del men kommer inte på nåt nu :-) Det blir nog bra när jag väl är på plats ( tjejer där hemma, dags för pubträff snart?!? ) Idag är det packning och shopping av det sista som gäller. Antar det blir att plocka i och plocka ur väskorna som vanligt, vad ska jag lämna kvar här om det blir nödvändigt?!? Mamma kommer ju i höst så vad kan jag vänta på tills dess? Ska jag köpa mig ett större handbagage så jag kan packa mer i det? Hade ju en systerdag igår och naturligtvis hittade jag ju mer grejer som måste över ;-) Det var en väldigt trevlig dag igår, vi åkte till Alingsås o strosade runt i affärer, åt lunch innan vi åkte vidare till Lerum, aluddens café där vi drack varsinn stor cappuccino och jag smaskade på en hallongrotta medans syrran åt nån god kola/choklad tryffel kaka :-) till detta hade vi en fantastisk utsikt och sköna soffor och Såklart massa prat :-) det var första gången vi fick till en dag bara vi två - härligt! Jag kom hem och satte mig i typ en kvart innan mamma o killarna kom hem från deras dagstur till Trollhättan :-) Jag lagade middag igår, ugnsbakad falukorv med både pasta och Mosters hem odlade färskpotatis :-) Lugn och skön kväll, framför tvn efter det :-) Nu ska jag snart väcka mamma då hon måste jobba lite och sen börja försöka packa vår tavla så det inte behöver gå som special bagage :-) ska nog gå bra men det blir nog tyvärr en lätt väska - men stor :-D efter detta blir det frukost innan vi måste iväg, lämna nycklar och sen till Öb :-) En sista dag hemma i Sverige.... Ha en bra dag

5 kommentarer:

  1. Tack Linnéa :-) hoppas din jobb vecka blir bra i Atlanta, så planerar vi träff på the pour house när du kommer hem sen :-D

    SvaraRadera
  2. Tack Linnéa :-) hoppas din jobb vecka blir bra i Atlanta, så planerar vi träff på the pour house när du kommer hem sen :-D

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera