tisdag 10 juli 2012

Nä fy för denna onsdag...

Idag åker vi hem till colorado, känns inte som 6 veckor var tillräckligt?!? Eller är det bara så det alltid kommer kännas? Jag tror det kommer kännas ok när jag väl är hemma och landat lite i vardagen, fast å andra sidan här jag ju sett Linda genom åren :-) så vi får väl se ... Gårdagen bara försvann, åkte o handlade alla kryddor mm sen hem och började packa, det var det vi hann med! Annkin kom förbi och så hej och sen åt vi kebab pizza till middag :-) Brad har ju så jäkligt resehumör, så han har det ju inte gått o prata med på två dagar:-) till o med kishi blev förvånad igår, fick kanske honom att känna sig bättre med sina flygnerver :-D själv känner jag mig väldigt ego och tycker Brad borde skärpa till sig och bara ta hand om mig istället :-) Ja ja det blir nog bättre med honom när vi sitter på flygplatsen! Vi har 4 väskor med oss, kish har 1 plus lindas special bagage - sen har vi alla handbagage på det, så mamma har ångest över hur vi ska då plats i bilen upp till flygplatsen :-) lindas föräldrar lämnar dock av hennes grej på flygplatsen tack o lov :-D Nä nu ska jag sätta på kaffe och njuta av min sista morgon i Sverige... Tack till alla mina nära o kära som vi träffat och till er vi inte hann med - vi Ses nästa år :-D Bye bye Sweden

2 kommentarer:

  1. Yeah, she is coming back! Jag vet att det är tråkigt för dig att lämna Sverige, men jag har saknat dig. Vi måste anordna tjejkväll och gå ut och partaja lite :) hör av dig när du kommer hem och orkar käka middag på dinner med lilla mig. Kram

    SvaraRadera
  2. Ska bli härligt med en dinner dejt på dinern, nästa vecka kan nog funka :-D hör av mig efter helgen :-) kram kram ses snart

    SvaraRadera