fredag 29 juni 2012

lördag och sista dagen i stan...

Igår så hade vi en lugn förmiddag innan vi åkte in till stan! Vi började med ett besök på emigranternas hus, tack morbror för det tipset!:-) det var väldigt intressant och väl värt 30 kronor in entré :-) efter det promenerade vi över till ölrepubliken för ett par eftermiddagarna öl, en bitburger och en Glenn no 5 blev det :-D när vi var klara.där var stället fullkomligt fullbokat tur det var dags att gå...till biljardpalatset för kusinernas årliga tävling, uppenbarligöen biljard denna gång! Nä vi vann inte :-) vi spelade 2 mot 2 - riktigt kul :-) Vi stack därefter ner till targas på kungsgatan för lite grekisk middag...gott och trevligt! Själv fick jag mig ett smärre sammanbrott när alla skulle gå,.det är verkligen fasansfullt att veta att jag nog inte ser dom nåt mer på ett år eller så! Dessutom hängde vi ju på min gamla gata och det var ju bara extra salt i såren...gud vad jag saknar kungsgatan! Allt är så mycket enklare när man är på besök hemma i Sverige och bor långt bort från sitt "hemma" Perfekt att bo hos mamma i Lerum när man tänker på det :-) Ja men det var en väldigt trevlig kväll i varje fall och med tanke på mina sällsynta psykbryt av hemlängtan så var jag nog hörs det igår :-D Idag ska hinnas med mängder av saker! Killarna ska dra iväg till Halmstad över dagen medans jag och mamma åker till Kungsbacka, efter det en träff med Fredrik innan Brad o kish kommer tillbaks och vi ska träffa Anna & David för lite mat och umgänge :-) Wiii Härlig dag helt enkelt! Ni får ha en fantastisk lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar