måndag 25 juni 2012

sitter ute och dricker mitt morgonkaffe :-)

Gudarna måste ha lyssnat på Emelie :-D tack! Ser småbåtshamnen ifrån min lånade altan, WiFi har jag också...känns som vi hamnat på ett lyx hotell här i sannegården/ slottsberget! Så tacksam att jag har så fina vänner som utan tvekan lånar ut sitt hem så vi kan få njuta av lite stads känsla!! Idag Tror jag vi ska åka ut till styrsö för att träffa Anna-Karin & Denis, om dom nu inte hellre vill in till stan förstås :-) ak är en god vän ifrån Denver så lite kul! Gårdagen var ett konstant regnande så känns fantastiskt att solen skiner idag! Jag saknar definitivt inte öken värmen där hemma i Colorado men solen...vi har haft kanske 3 dagar med sol hitills och här bara 2 veckor kvar här hemma, varav nästa ska spenderas i Estland! Jaja, typisk svensk sommar kanske?! Nä nu ska jag njuta av mitt kaffe innan jag ska försöka skrämma upp mina killar från deras skönhetssömn :-D Ha en underbar dag och njut av solen, den skiner kanske bara idag :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar