måndag 18 juni 2012

Tisdag morgon...

Vaknade som vanligt alldeles för tidigt, vägrade dock gå upp innan mamma gick hemifrån, får finnas måtta på det hela :D

Gårdagen...vi åkte iväg och handlade färg till mammas gamla utemöbler och sen till systemet för inhandling av diverse alkoholhaltiga drycker inför Midsommarafton :D Efter det så åkte vi hem och fixade i ordning allt vi handlat, bar in möbler under tak och sen tog vi oss ner till Lerum igen och vidare till Sävedalen för en träff med goda vänner :) Fick tillbaks våra ringar från Tompa efter en liten rengöring och polering, dom ser helt nya ut :) Fantastiskt! Hände inte så mycket mer spännande igår...det är då som stressar mig så tror jag...inte så att dagarna är fyllda av äventyr och roliga saker mest bara normala saker som behöver göras, vanliga människor jag vill träffa....Bara ett vanligt liv liksom ;)

Idag ska jag dock åka och jobba igen :D Nästan en heldag på Kontoret innan en liten matbit med kollegorna i Majorna! Brad kommer in och möter oss, får ju kolla på fotbollen även om den inte betyder nåt....Om det inte ösregnar under dagen så ska Brad försöka slipa ner mammas utemöbel så den bara är att målas sen :D Spännande semester!!! :D Nu kommer Kish snart, på Torsdag kväll landar han så då får vi försöka vara lite roligare :D

Nu ska jag gå och duscha och göra mig redo för dagen :)

Ha en härlig tisdag :) För mina vänner hemma i Denver hoppas jag värmen går ner lite idag, 43 grader igår - USCH!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar