fredag 22 juni 2012

Midsommar Afton & som extra krydda...Min Födelsedag :D

Igår fick vi avboka vår middagsträff med Ulrika mfl...Kish kom lite senare än planerat och vi kände att det bara var elakt att dra iväg honom till en middag i stan med massa nytt folk en sån dag.....Tråkigt att vi missade Ken denna tripp, men har en känsla av att vi ses snart igen ändå!! Ulrika har vi ju planer med lite senare under semestern :D Under dagen igår åkte vi ner till min kära syster med stolar och för att hjälpa till att sätta upp Party tältet och den nya grillen! Sen åkte vi och hämtade mamma på jobbet innan en shoppingrunda inför Midsommar!!! :) Sen hem och insåg att Kish plan var försenat, började fundera på hur vi skulle göra...Beslutade att nä vi åker bara hem efter flygplatsen! Vi kom hem och det var en underbar kväll så vi satt ute med en öl och grillade några korvar med bröd :) Det var gårdagen det!!! Idag ska vi fira Midsommar hos Syster med familj, fullt hus är det...hela 18 Personer blir vi!! Ska bli himla kul!!!! Så nu är det dags att sätta fart med lite förberedelser, vårt jobb är sallader så en hel del att pilla med!! Varför får jag aldrig sill eller köttbullar liksom??!! :D:D:D:D Nä så nu får jag lägga på ett kol!!!! Ha en underbar Midsommar, vare sig här hemma eller Där hemma :D Och tack för alla Gratulationer på min födelsedag!!! KRAAAAAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar