fredag 1 juni 2012

Lördag

Endast tomten (jag ) är vaken igen...:D HAde en trevlig Pubkväll igår, Bishops Järntorget, mitt gamla hak :D Nästan alla mina vänner tittade förbi...underbart att se alla :) Och sicka vänner man har, till o med Lisa som ska föda barn vilken sekund som helst kom och sa hej :D Så underbart! Vi blev bra på kanelen både jag och Brad så det var tur vi var tvungna att åka med tåget en speciell tid, vi missade bara ett :D

Det var faktiskt allt vi gjorde igår :D Tog det lugnt, packade upp och åkte in till stan! :D

Idag ska vi på släktkalas :D Hela tjocka släkten ska åka till Maria och fira hennes födelsedag! Alla ursäkter är bra för lite fest tycker jag :D

Nu ska jag gå upp och fylla på mitt kaffe och njuta av tystnaden en stund :D Snart vaknar hela huset!!!

Ha en underbar Lördag!!!

Och hej igen Sverige härligt att vara hemma :D:D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar