fredag 1 juni 2012

Godmorgon Sverige :D

Vaknade klockan typ 7 ( som hemma) Gick o la mig vid Midnatt kanske?! Perfekt, har jag lyckats undkomma dumma Jetlagen??? Det återstår väl att se förstås!! :D

KAffet är på gång nu i varje fall, nu ska jag bara försiktigt försöka mjuka upp min ömma rygg...Har nåt jäkla ryggskott liknande som gör förbannat ont, antar att inte 15 timmars stillasittande i obekväm flygstol gjorde det hela bättre heller :) Men men, nu är vi på plats och behöver inte tänka på hemfärd på 6 veckor :D Wiiiiiiiiiii

Vi ska i och för sig flyga igen redan på Måndag, men en aning kortare väg, Manchester, England :D Ska nog ha mjukat upp ryggfan tills dess hoppas jag :)

Flygresan gick väldigt bra, vi sov ganska mycket då vi lämnade Denver 20.45...vi hade en jäkla jobbig första timme dock, sån turbulens har jag aldrig vart med om, folk skrek på planet, ett barn kissade ner sig eller dylikt på flygstolen(frågade inte exakt vad ), man kunde inte resa sig upp på säkert 1,5 timmes resa! Ingen öl fick man heller innan och maten serverades först efter det lugnat sig, saker låg huller om buller! Både jag och Brad kunde struntat i maten dock, vi fick båda magont och inte var det speciellt gott heller! :) Men kebaben när vi landade i Sverige, den var smarrig den :D London var en perfekt 2 öls stopp innan vi åkte vidare till Götet...Ingen stress men inte heller nån tristess :D Vi kom  hem till mamma och fick rundvisning av hennes nya köksgolv och uteplats :D Väl investerade pengar får jag säga!!! en öl lyckades vi få i oss också innan det var dags att sova! Gick ju över förväntan bra att sova....Stackars mamma har flyttat ut ur sitt sovrum denna sommaren, förra året sov vi så där bra under sommaren, så hon kände att det var bättre hon tog gästrummet med singelsängen :D Kanske det som var skillnaden - bättre säng = ingen Jetlag?!?! :D Hon har en väldigt bra singelsäng dock, den hade inte vi förra året utan en skum bäddsoffa :) Så innan ni börjar skälla på mig....Hon sover gott hon med :D

Nu ska jag bara bli av med mitt ryggonta sen är jag redo för dagen!! Idag blir det in till stan i eftermiddag och en liten AW med goda vänner :) Innan dess ska vi mest ta det lugnt, packa upp och bara njuta av att vara här! Vädret verkar vara på vår sida inte alls så illa som jag läste det skulle va :) Soligt och sisådär 8 grader just nu :) Ska bli ca 15, eventuellt molningt men inte så mycket regn :D Uteserveringsväder :D Jag hoppas på Café Grindstugan men blir det inte det så ser jag fram emot att se mina vänner, bartendrarna på Bishops Järntorget :D Blir bra vilket som!! :)

HÄRLIGT ATT VARA HEMMA I VARJE FALL :D:D:D:D:D

Så Godmorgon Sverige och lite senare, Godmorgon Colorado :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar