onsdag 30 maj 2012

Onsdag men inte vilken onsdag som helst...

Idag åker vi hem :D:D:D:D Ganska lugn dag men kl 18.00 lämnar vi huset och åker till flygplatsen, 20.45 ska planet gå :D Och imorgon Torsdag landar vi i Götet vid 18.45....KEBAB TIME :D

Vi ska packa antingen en eller 2 väskor ( troligtvis 2 ) och försöka städa undan allt här hemma, ta hunden på prommis och se till så alla hans saker är packade också...Kommer sakna min hund :( .........Fördelen är att Brad är ledig så vi kan hjälpas åt!!! Vädret ska ju vara skit där hemma, åtminstone i ett par veckor så vi får ha med Colorado vinterkläder :D:D:D:D Tar mycket plats...skit också :) Tror jag ska lida lite på vägen till flygplatsen och åka i stövlar - så kan jag packa ner bara sandaler ;) Perfekt...Ska ju bara bli sådär 28 grader här idag, men vi ska ju inte så långt!

Gårdagen gick i ett...Tvättade lite, åkte till Farfar och gick på lunch, hämtade upp Bode och åkte med svärföräldrarna till Vårt hemliga ställe, hem igen, då kom Linda över med sina saker, vi hann mysa lite med en öl och babbla av oss...Dom gick hem och jag gick in och fixade lite mat. PAckade ihop småhundarna, så fort dom såg att jag bar ut deras kennel, så flög dom in i bilen och vägrade gå ut :D Bode ville ju inte bli ensam kvar så han flög också in och vägrade gå ut, han tyckte han kunde sitta på passagerarsidan :D:D:D:D:D Så jag hade 3 hundar i bilen innan jag ens fått samtalet från Isabell att hon landat...Jag gjorde mig i ordning i lugn o ro, hundarna kvar i bilen sen drog jag till flygplatsen! Bode fick stanna hemma ;) Körde hem Isabell och kollade så hon kom in och allt innan jag åkte hemåt igen! Var väl hemma vid 20.30 :D

Fullt ös med andra ord!

Så här såg det ut i min bil 10 minuter innan jag åkte till flygplatsen :D:D:D:D





Idag ska jag bara fixa och dona här hemma, behöver jag nåt så ringer jag svärmor, så har dom lovat att stanna till och köpa :D Jag måste göra mig en liten lista tror jag, vilka grejer jag behöver ha med mig! Måste skriva upp lite lösenord och annat, om jag måste jobba! Kolla så jag verkligen gjort rätt med min skatt och fixa ett kuvert med rätt adress på :S  Man måste liksom känna sig lugn med att allt är fixat, så man slipper den där oops känslan.....6 veckor är lång tid!!!!

JAg saknar ett par bebis converse också....får be Svärföräldrarna eller Linda att dom skickar dom till Sverige om dom inte dyker upp idag!! Jäkla UPS och Amazon, hur skulle man veta att dom inte räknar Memorial day när dom beräknar leveransdag liksom :) Det är en Oops av hög kaliber!

Brad fick fixat sin tand igår i varje fall, inga nervskador så det var ju bra :) Han har en blodig läpp och lite skrubbsår, ser ut som jag pucklat på honom lite grann :D

Nä nu ska jag sätta lite fart tror jag, ska hinna tvätta en tvätt med lite grejer som ska med och få det torrt....Blir nog bra detta!!!

Ses imorgon Sverige, Ses om 6 veckor Colorado :D

Ska försöka skriva på bloggen när jag är borta men hur som helst så får ni alla ha en fantastisk sommar!! :D Det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar