fredag 11 maj 2012

FREDAG!!!!!!!!!!!!!!

Blir ett snabbt inlägg för jag måste snabba mig lite :) Brad hade sovmorgon så han förstörde mitt schema lite :D

Ska åka till banken alldeles strax, sen invänta Linda så vi kan åka och shoppa :D Viktiga saker! Har nu på morgonen beställt en extra del till vår utemöbel, den var så mycket mindre än vad vi trott - jättesnygg dock!! Vi hade tänkt köpa 2 delar men dom jäkla Home Depot skulle ha 110 dollar för att skicka 2 - 55 per styck, så nä 1 del till blir det bara!! Blev inte alls så mycket billigare än den soffan vi tittade på först - LURADE!! Men den är snyggare tror jag, så är nöjd ändå :)

Tänk med en sittdel till vänster till :

Vår Överviktiga hund måste ju få plats så bara och köpa en del till :D Bode för övrigt Godkände genast soffan, han ser bra ut i den eller hur?
 Gårdagen bestod av att bära in alla delar till baksidan och förbereda så Brad kunde hjälpa mig att få ihop den så fort han kom hem :) Hann med en lunch med Farfar också....

Nä nu får jag sätta fart, banken väntar och Megashopping med min Älskade vän efter det...

Ha en fantastisk Fredag ( kväll) Återkommer om mina framsteg?!?! med banken i morgon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar