fredag 4 maj 2012

Fredag!!!!!!!!!!

Idag ska jag iväg på möte....mitt första möte sen jag kom hit :D Lite spännande, ingen aning om vad jag ska förvänta mig!! Linda har ju rekomenderat personen i fråga så jag känne mig trygg med valet!! Hon ska få hjälpa mig besluta vilken typ av företag jag ska starta, hur mycket jag ska ta betalt m.m Jag har ju ingen aning om hur saker funkar här så bäst att skaffa en konsult! Gud så vuxet det låter :D Klockan 11 är det dags så får ge mig in till stan vid 10 så jag hittar parkering och kommer i tid :) Hemma i göteborg hade man stenkoll på såna saker, hur lång tid det tar speciella tider på dygnet, vart parkeringar fanns, hur lång tid det tog att gå från parkering till stället - man är äna helt grön här borta :D

Har försökt att få till mitt kaffe nu på morgonen, går så där! Compromise Coffee känns det som, med svindyra bönor!!! :D Min andra kanna blev något bättre men fortfarande alldeles för svagt...hur många mått bönor ska man använda liksom??? Den sista använde jag 7 mått till 4,5 koppar - fortfarande för svagt - får gå ner och göra en omgång till - Dubbla kanske????   Äh får stanna på vägen hem och köpa vanligt, det här funkar ju inte :D

Gårdagen var en bra dag, jobbade lite, tvättade lite sen åkte jag in till stan och ölade lite :D Drack 3 vanliga ( ganska svaga) öl och gick sen över till alkoholfria öl - funkar lika bra!! Vi träffades på the Pour House pub, igen, takterassen!! Underbart väder, 27 grader med lätt vind :) Så himla härligt att bara träffa lite goa svenska tjejer för lite prat och umgänge! Man får verkligen pratat av sig om det mesta på ganska kort tid :D Igår var vi 5 tjejer igen, samma som sist :) Vi fick några fulla college killar att bli lite tokiga - kul :D Så exotiskt med 5 helt vanliga tjejer liksom - tänk att man kan vara så vanlig hemma och så exotisk här :D
Det var i varje fall väldigt trevligt, vi kom dit vid 16 och åkte hemåt vid 19.15 - perfekt! Brad hade gjort i ordning mat till oss när jag kom hem, grillspett :) Jättegott!! Så vi åt lite mat och sen tittade vi på en show på tv - Det bästa av 2 världar igår helt enkelt :)

Ikväll blir det nog lugnt och skönt, vädret är ju kalas så säkert nån grillning och några öl igen :D Härliga Fredag!!

En liten bild från Takterassen : Det finns Gangsters i Denver också :D:D:D:D
Ha en fantastisk Fredag ( kväll ) och en underbar helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar