måndag 28 maj 2012

Redan Måndag :)

Det är helgdag här idag...Memorial day! Brad stackarn har en dag kvar att jobba, imorgon :) En ledig dag sen in och checka ut från skolan sen är han ledig tills början på Augusti :D Vi har bara 2 dagar kvar tills vi åker...Onsdag kväll, landar i Sverige Torsdag kväll - wiiiiiiiiiiiiiii Nu längtar jag ihjäl mig!! Fast det har en sån där dubbel känsla...Det är väl kanske ett bra tecken på att man acklimatiserat sig till sitt nya hem :D Fast det är mest min hund jag kommer sakna, vet ju att han har det jättebra men jag kommer sakna honom...Nästa år funderar jag på att kolla upp pass för hundar så han kan få följa med till Sverige :D Sen är det ju alltid lite svårt att få allt att gå ihop där hemma, schemalagt liv är inte riktigt min starka sida, men nödvändigt om man ska hinna med allt! Nä, det är nog bara lite resfeber - ska bli fantastiskt skönt att komma hem och mysa med alla mina vänner och min goa familj!! Min stora fördel är att jag har en man som verkligen är redo för att komma till Sverige nu, han längtar nästan mer än mig!! Jag har förstått att jag är väldigt lyckligt lottad när det gäller den biten :)

Helgen...I fredags, städade jag, åkte och handlade sen åt vi middag med svärföräldrarna på Gala Gardens, sen stannade vi till hos Linda och Mike så Brad fick bli friserad :D Mike gjorde ett väldigt bra jobb måste jag säga! Vi stannade på ett par öl också såklart! Lördagen...vi åkte iväg med alla hundar på en promenad, sen satte vi igång att förbereda för vår Grillfest :) Det stormade på ordentligt, men var så otroligt varmt så det var nästan bara skönt :D Vi var klara med allt ganska tidigt och satte oss ner med varsinn öl och bara slappade en liten stund! Det blev väldigt trevligt och lyckat! Massa hundar som lekte, barnen lekte bra, vi vuxna lekte också, lite Kubb och annat! :D Härligt med ett så blandat gäng!! Vindarna lugnade ner sig fram på kvällen också, det var ju väldigt skönt!!

Igår var vi såklart lite sega :D Vi åkte iväg på Memorial Day lunch hos svärföräldrarna, grillade revben med massa smaskiga tillbehör:) kom hem vid 16.30 och då körde vi maraton tv soffa häng :) Vi kollade 2 avsnitt av No Reservations, 3 avsnitt av the Firm :D Sen gick vi o la oss ganska tidigt! Perfekt slappesöndag, den sista på länge :D

Idag ska Brad cykla in till Denver med Kris och kolla Baseball, jag ska tvätta lite och försöka börja packa en aning, kanske inte packa men organisera packning :D Jag skulle behöva åka och handla lite på Orchard också...Victoria´s Secret och Delias.....Vi får se kanske får vänta med det tills Sverige...Har inga badkläder, men heller ingen plats i väskorna kvar så :D Jag ska fixa middag till Killarna när dom kommer tillbaks i eftermiddag! Bara glad jag slipper kolla Baseball ;)

Imorgon kommer Isabell hem också, så dags att börja gör i ordning hundarna för hemfärd! Ska plocka upp henne på flygplatsen vid 19 tiden så fullt ös! Har fullspäckat schema imorgon förutom detta också, lunch med Farfar och sen visa svärföräldrarna vårt hemliga ställe vi tar Bode till när det är varmt :D Linda måste komma över med sina grejer som ska med hem också! Wiiii

Mycket nu....

Nä nu kom maken upp, så ska ta och göra mig i ordning för morgon promenad och frukost :D

Ha en härlig Måndag (Kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar