måndag 21 maj 2012

Måndag :)

Ont i arslet har jag :D Annars mår jag fint efter våran cykeltur! Hela turen, hemifrån, är 26 km - men jag och Linda påbörjade först på 88:an med killarna så tror kanske ca 18 km, varje väg :) Det är en ganska enkel"trail" utan några större backar eller annat! Erik är så duktig så han cyklade båda vägarna själv, till o med till 104:an på vägen hem!! Inte illa! MAn kan säga att min rumpa invigde cykeln igår,  jag har cyklat förut med den nya cykeln men inte så långt :D Baseballen gick förvånansvärt fort - bara de vanliga 9 innings, inga extra för första gången för mig :D Dog inte av tristess heller ;) vi cyklade hem efter matchen och jag lagade mat till oss alla, inget speciellt, grillade lite fläskkotletter och paprikor, ris, bearanise sås från Blåband påse :D Men det var ett väldigt trevligt avslut på dagen!!!

Idag är en fullspäckad dag igen :) Seniorcenter för sista gången innan jag åker hem :D Nästa måndag är en helgdag så inte öppet - Memorial day....Efter centret så ska jag åka till farfar, fixa lite med hans ram och sen ska vi äta lunch :) Efter det måste jag åka och handla Hundmat, försöka hitta baby converse på JC Penny och eventuellt inhandla lite mat :D Är nog inte hemma innan maken idag...Det ska bli skitvarmt igen också...hela veckan! Över 80 F hela veckan, så minst 26 grader, idag säger dom 29 grader...puh! ska bli skönt att åka hem till svalare breddgrader snart:D Tycker så synd om Linda som ska vara kvar här hela sommaren...fast vi är ju tillbaks i Colorado när det är som varmast här så ganska synd om mig också :D Sista gången som sagt, nästa år åker vi hem i slutet av Juni och stannar hela Juli så det så :D

Denna veckan för övrigt, måste försöka hinna jobba lite...börja packa ooch sortera alla saker som skickats hit :D Har en hög av skor och andra saker som ska med hem :D Invänta en stor converse order sen tror jag det mesta är på plats :D Definitivt 2 väskor var ;)
Måste försöka hinna med lite annan shopping också, lite mer saker som ska hem och lite mer saker jag behöver när jag åker hem :) Har knappt några vettiga kläder och alla mina underkläder är för stora, mina boobs måste blivit mindre :D Så tror det är dags för en tripp till Orchard och victoria´s secret :D

Jag får planera väl nu min sista vecka :D

Nu ska jag sätta lite fart, prata lite med mamma på chatten och sen frukost, dusch och iväg :D

Ha en fantastisk måndag och ny vecka :D


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar