onsdag 16 maj 2012

Onsdag - varmt ska det bli...

Ser inte fram emot värmen som dagen ska bjuda på...ca 30 grader i skuggan - eventuellt får jag slänga på AC´n idag :D Hela huset fullt med hundar har jag ju också...En svartsjuk Bode och två små taxar som följer efter mig vart jag än går...Dom är rätt söta dock! Dom ska bo hos oss tills dagen innan vi åker till Sverige...Isabell är på väg hem till Svedala nu, så hoppas hon känner sig lugn nu när hundarna är här och omhändertagna :D "Nu när Du har ett nytt hus med bättre trädgård Isabell så lär du få chansen att återgälda, det lovar jag ;) hihihi "

Gårdagen var en knasig dag...min dator har blivit avställd på kontoret i Sverige...så nu kommer jag inte åt mina filer jag höll på med så får väl börja om då :D Kostar nog mer en en extra licens, men det drabbar ju ingen fattig :D Får prata om det när jag är hemma i sverige sen, lite jobbigt att vara tvungen att vänta till så där 9.30 på mornarna med att jobba och sen dubbelkolla så ingen jobbar sent men men...Löser sig väl det också! Nu när jag har en bättre dator så kan jag ju jobba med alla filer här, måste bara få ordning på Office programmet...kan man fakturera det?? Jag menar innan behövde jag inte för jag kunde jobba via min dator i sverige, men nu har jag inte mycket att välja på känns det som :) Kanske halva kostnaden? ;)

Fick i varje fall fixat över allt jag behövde till min nya dator så nu kan jag snart stänga av min lilla söta och låta honom vila ett tag :) Jag skickade också iväg min första faktura via mitt nya administrations program, tog mig en evighet att fundera ut hur det funkade :D Vattnade i trädgården och pulade för övrigt bara med dator och tjaffs...Brad kom hem och vi tog Bode på promenad, satte igång att fixa saker att grilla efter det - smarrigt värre blev det...Lite hockey efter det och sen mer tv innan vi båda somnade på soffan, med 3 hundar sovandes på oss :D

Idag ska jag jobba på förmiddagen innan det är dags att åka in till Denver, träffa Anna-Karin först och sen iväg på SWEA möte i Centennial, söder om stan, tur jag kan åka halva vägen åt gången! ;) Får slänga in taxarna i sin kennel tills Brad kommer hem - dom gillar att vara där inne så känns helt ok när det inte är för länge :)

Så nu är de sista filerna nedladdade så dags att sätta fart att jobba!! :)

Ha en fin Onsdag ( kväll )

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar