tisdag 22 maj 2012

Tisdag - Varmerekord ska det bli...

Hur fan hittar man svenska bokstäver åh jag tror jag hittat å och ä nu ska vi se om vi hittar ö också HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Häftigt!!

Orkar inte med att ha extra tangentbordet hela tiden...för stor dator!!

Sicken jävla morgon, på sånt riktigt skithumör är jag på nu!!!!!! Min födelsedagspresent till Brad, en flygbiljett till Manchester den 4.e juni blev plötsligt ingen resa alls! Flygbolagshelvetet gick i konkurs! Vet inte om jag ens får pengar tillbaks ännu....Har precis bokat ett ny biljett, så håll tummarna för att banken betalar tillbaks annars har jag gett min man en extremt dyr födelsedagspresent - då får han inga mer presenter på flera år!!! Mitt i allt så har jag försökt att lösa en annan väns dilemman - känns som det gick bra, men alltid riktigt jobbigt att vara imellan och medla, svårt att försöka vara neutral!! Men som sagt känns som det gick så bra det kunde gå...Åtminstone del 1 av hennes problem löst :) Resten kan jag inte göra mycket åt, tyvärr!

Sånt här ger mig huvudvärk...Inget har jag fått gjort som jag skulle heller...Nu måste jag sätta igång och tvätta och försöka få jobbat lite, behöver ju tjäna dom där extra slantarna nu när jag spenderat så äckligt mycket pengar på flygbiljetter :0

Igår så åkte jag och jobbade på Senior Center, sen åt jag lunch med farfar innan vi åkte till en affär och köpte salt till vattnet här, måste ha det för att göra vattnet mjukare - annars ser jag ut som kvasthilda i håret :) Efter det åkte jag och köpte hundmat och fixade en ny namnbricka till Bode, med svärföräldrarnas nummer på! Var inte hemma förrän efter 15, gjorde inte så mycket efter det, lagade mat när Brad kom hem...

Varmt är det här, men solen skiner inte så känns inte lika illa som det kunde...27 grader just nu, ska visst nå 34 eller nåt liknande...ush!

Nä nu ska jag ta och gå och slänga i en tvätt, har inte ätit frukost än heller, får försöka fixa nåt, klockan är ju snart 11 kanske lika bra o vänta till lunch...?

Skitdag hitills, kan bara bli bättre eller hur ?

Imorgon är en annan dag så nu sätter jag fart!! Hoppas ni får en fantastiskt bra Tisdag ( kväll ) i varje fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar