torsdag 3 maj 2012

Torsdag och underbart väder idag :)

Klockan är 8.30 och det är 16 grader i skuggan :) Vem vill sitta inne och jobba såna här dagar?!?!! Måste vänja mig vid att dom flesta dagar är såna här :D Det ska bli ca 27 grader idag och i eftermiddag ska jag träffa tjejgänget igen - downtown, wiiiiiiiiiiii :D Idag ska jag dock köra bil så får bli lite lugnare med intaget, 3 öl och sen alkoholfritt :D Jag har ju möte imorgon med min nya företagskonsult så nog bra att jag tar det lite lugnt ändå :)

Idag måste jag sätta mig och försöka lägga upp ett schema för mitt jobbande - det här med att jobba hemifrån är väldigt svårt för mig...alltid nåt annat som behöver göras och utan ett schema blir det svårt att få ihop det :) Måste bestämma mig för om jag ska jobba några timmar varje dag eller om jag ska jobba heldagar och sen vara "ledig" heldagar??!! Vet inte vad som är bäst?! Nån som har några idéer och tips så är dom välkomna :D

Gårdagen blev mest jobbande, saker tar sån himla tid så jobbade mer eller mindre från 8 till 15.30 med en liten paus då Linda och Oskar kom över....Glömde äta och sånt där tjaffs :D Brad kom hem tidigt så vi satte oss och tog en öl på altanen innan jag gick och duschade ( gick omkring i nåt pyamasliknande hela dagen tills dess )  Vi skulle iväg och fira Oskars födelsedag på Casa Bonita :D Vi har försökt att få till Casa Bonita länge....Och igår blev det av! Casa Bonita är världskänt sen ett visst Southpark avsnitt...och dom har varit under konkurshot i flera år! Det är också känt för att ha usel mat men vara ett väldigt roligt ställe för barn! Mitt betyg är - ja men visst, jag kommer gärna tillbaks, om några år!! Maten var ganska halv usel men som sagt stället i sig var väldigt roligt! Dom hade shower med folk som dök från ett vattenfall  och grottor man kunde gå in i - jättekul! Alldeles för mycket saker som dom försökte få folk att köpa till sina barn dock...så blev en hel del gnäll och tårar, men utöver det så var det en himla kul grej :D Glad jag gjort det!

Jag körde så blev bara en öl för mig, gjorde ingenting, magen har fortfarande inte gått tillbaks till helt normalt efter min magsjuka så nog bra att låta honom vila lite :D

Lämnar er med lite mörka foton från Casa Bonita och sätter fart med lite jobb :D

Ha en underbar Torsdag (kväll)







Erkänn det ser ut som min stackars bil har blivit utsatt för brott ??!! :D
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar