fredag 25 maj 2012

Och så en sista Fredag då också :D

Wiiiiiiiiiiiiiiii bara 5 dagar kvar tills vi åker hem dit:D Sen åker vi tillbaks hem hit först den 11:e Juli!! Hem hit och hem dit......:D Så man får förklara det!!

Jag längtar så efter mina vänner och min familj nu, ska bli underbart att se alla, även om det nu inte var så länge sen jag var hemma, men det räknas inte :) Vi har fullt upp från dag 1....Lika så bra! Det värsta är när man har så fullt upp, tiden går alldeles för fort!

Vi landar på kvällen på torsdag, bara till Kebab stället och sen hem till mamma som gäller :) Fredag har vi Afterwork och avlämning av diverse " presenter ", vi får åka in till stan tidigt så vi hinner med alla :D Lördag har vi fest hos kusin Maria, söndag lugnt men sen på Måndag så drar vi iväg till Manchester fram tills på torsdag!! Hem och sen på Fredagen så blir det iväg med familjen till Bokenäs fram till söndag! Sen är det lugnt och fint fram till Midsommar :D Får väl börja fylla det schemat känner jag, hihihihi!

Igår så var jag lite effektiv, jobbade lite och åkte sen iväg till Total Beverage, dom skickade mig en kupong som bara gällde över dagen så bara drog iväg :) Kom hem och sorterade alla skor och slängde alla lådor, nu ligger allt i påsordning för vem som ska ha det! Jisses...vad grejer!!! Hela matbordet är fullt!! Vi lär minst få åka med 4 väskor!!! :D Kan ju säga så här mina shoppare...räkna med att ta med extra väskor när ni kommer och hälsar på mig här borta :D

Idag ska jag åka och handla lite på Walmart, till grillpartyt imorgon och det som vi behöver ha med hem! Sen tänkte jag städa i ordning i Gästrummet och tvätta rent, har haft en drös hundar som krypit ner där i :D Städa undan lite här och var, ingen idé att städa för mycket med tanke på att folk kommer gå in och ut imorgon så bara så där ytligt :D Storstäd får det bli på Måndag / Tisdag.....Ikväll ska vi på middag med svärföräldrarna, vi blir hämtade klockan 18! Efter det ska vi sticka över till Linda o Mike så Brad kan få håret trimmat :D

Det blåser full storm här just nu, hoppas det lugnar sig under dagen, tycker inte om när det blåser så här mycket! Alla hundar ligger och sover :) Små hundarna har nog verkligen vant sig vid oss och Bode nu så nu slappnar dom av ordentligt :) Dom leker ju så gott som hela dagarna och springer runt så dom är nog lite utmattade :D På Tisdag kommer Isabell hem, så jag håller tummarna för att hon ska ha hittat nåt för dom medans hon åker på kurs bara några dagar senare!!

Nä nu ska jag sätta fart här, måste hinna med allt jag vill idag...Inte lätt att vara hemmafru :D

HA en fantastisk Fredag ( Kväll ) och Helg!!  

2 kommentarer:

  1. Jaaaa så underbart det skall bli att få hem er hit:D Längtar så mycke nu. Blir ju svårt att ta med era väskor hem eftersom jag lär behöva ha 2 båda vägarna :D:D:D Ha en underbar helg så ses vi på torsdag
    puss
    mamsen

    SvaraRadera
  2. Helt ok Mamma, vi ska nog få med oss det mesta, väskorna kommer ju vara tomma på vägen tillbaks :D

    Ses på Torsdag :D:D:D:D Puss

    SvaraRadera