tisdag 12 juni 2012

Onsdag då också...

Gårdagen spenderade jag på MG, mitt gamla kontor :D Gästspel är alltid kul och jag inser att jag saknar dom alla ganska så mycket!!! Planen var att komma in och jobba några timmar, få iväg ett utskick och sen gå ner och ta en öl på Götas med Anki och Maria...INGET av ovan blev av...Utskicket gjorde jag klart och spenderade ca 2timmar med att lägga in rätt mottagare m.m, skickade iväg och en liten ruta kommer upp - ogiltlig email adress POFFFFFF så var hela alltet borta!!! Ingen sparad modell som i vanliga program så jag kunde inte gå in och redigera utan bara borta!!!! Jaha så då är det väl bara att börja om då! Skit! Till råga på allt så behöll dom goaste Anki på Sahlgrenska, jag och Maria bestämde att skjuta på det hela, så ingen öl heller!!! Fast jo... Mamma och Brad skulle möta upp mig där sen ändå så jag hann med 2 öl och en god pizza men med dom istället!!!:D Nu måste jag in och jobba igen, så synd! Kanske får bli 1,5 dagar till då jag skulle gjort annat vid nästa besök...Sicken soppa

Idag är det dags för Morfars urnsättning, vädret verkar ju faktiskt bli ganska så bra för det hela så kan inte klaga...Efter idag är gubben verkligen, verkligen borta dock!!! Efter urnsättningen så ska vi ha lunch här hos mamma, stora delar av släkten kommer hit, blir trevligt med lite mys efteråt!

För övrigt är dagen ganska så oplanerad :) Skönt!

Nu ska jag gå och sträcka på min rygg ochh hoppas den skärper till sig snart :S

Ha en fin Onsdag!! :)

Happy B-day to My sweet sister in law today as well, have a great one Kim :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar