tisdag 19 juni 2012

Onsdag och idag gick jag faktiskt inte upp förrän....

07.10 :D Fantastiskt, nästan som sovmorgon ju ;)

Igår åkte jag och jobbade på MG, var där vid 10 och jobbade till efter 17, fick gjort en hel del under dagen faktiskt!! Efter jobbet gick vi ner till Götas för lite mat och sen Sverige match :) Sverige vann ju äntligen en match i EM, lite sent då vi redan är utslagna men fick åtminstone en vinst :D Vi åkte hemåt med spårvagn från Majorna 22.40, tåget var försenat så gick 7 minuter sent eller nåt, skulle gått 23.17 - Men vi var ändå hemma före midnatt - Inte illa trots allt!! Måste säga att jag förstår att man hellre kör bil dock, tar ca 15 minuter att gå ifrån tåget och hem till mamma...

Idag ska jag till tandläkaren kl 14 sen ska vi träffa Mathias i stan på eftermiddagen, vi har vart hemma i 3 veckor och inte hunnit träffa honom ännu!!! Hade tänkt att försöka hinna träffa Lisa och Leo också men vet inte om dom är hemma än...??!!?? Dessutom behöver vi handla inför midsommar och få det klart då vi imorgon har en fullspåckad dag igen :D Vi måste ner till Annkin och fixa inför midsommar, sen får mamma komma förbi då vi inte har nån bil imorgon, hem och släppa av henne, upp till flygplatsen och hämta Kishi, sen direkt in till stan för middag med Uli & Ken mfl - stackars Kish han kommer va helt färdig!!! Jag kör imorgon i varje fall så vi kan ta oss hem när han inte orkar mer!! Midsommardagen får bli en vilodag känner jag :D

Nä känner jag nog får ta och göra mig  i ordning och åka o handla det vi måste ha nu på morgonen...kommer aldrig hinna annars :D Så en kopp kaffe till och sen iväg :)

Ha en fin Onsdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar