tisdag 12 juni 2012

Tisdag då ja...

Gårdagen blev ju inte så bra som jag tänkt...Sverige förlorade sin första match, den enklare av dom 3, på pappret i varje fall...Men vi hade kul ändå :) Åkte ner till Sävedalen och mitt gamla ungdoms hak, Piccolo :) Där träffade vi Fredrik, Andreas, Jonas och Tompa för några uppvärmande öl till England-Frankrike matchen innan vi gick hem till Jonas för att se Sverige piska upp Ukraina...gick så där som sagt :)

Innan igår så åkte jag och Brad till Lindas föräldrar med lite saker som Linda skickat med till dom, fikade och kollade in deras så gott som klara ombyggnad!! Vilken skillnad!  Efter det åkte vi och handlade lite innan hem en snabb sväng och sen iväg ner mot Sävedalen...Så mycket mer spännande hände inte igår :D

Idag ska jag åka in till MG och jobba lite :) Brad ska skjutsa mig så blir spännande att se hur han tar sig runt på egen hand :D:D:D:D Han ska plocka upp mamma efter jobbet sen dessutom innan dom båda hämtar upp mig. Vi äter en pizza på Götas innan hemfärd också, såklart :)

Sitter och funderar på om jag ska försöka hitta en tid hos en kotknäckare också...så jäkla trött på den här ryggen nu, det går ju fasen inte över!!!!!!!!

Nu dags för en kopp kaffe till innan dusch och sen iväg till MG :D

Ha en fin Tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar