onsdag 20 juni 2012

Torsdag - Men inte vilken Torsdag som helst utan....

Susanna & Lindseys födelsedagar plus att vår gode vän Kish landar här i Götet ikväll och som inte det räckte så är det träff med Ulrika och Ken mfl också :D:D En riktig Höjdardag med andra ord!!!

Gårdagen... en lugn förmiddag! Brad slipade klart och målade ett första lager på mammas utemöbel medans jag åkte till tandläkaren!! Jag kom hem vid 3 och vid 16.30 tog vi tåget till stan igen...Träff med Mathias på Hotell Eggers blev det :) Åt en halv special till middag :D Vi åkte tillbaks hem ganska tidigt, 21.17 tåget...skönt med en tidig afton !!

Idag, dagen började bra vaknade inte förrän nästan 7.30 så bara varit uppe sen 7.50 WIIIIIIIIIIIII Lycka! För övrigt idag...Brad vill måla ett lager till på utemöbeln, bara grundmålat som det är nu, sen ner till Syster med extra stolar och försöka få upp partytältet, dom säger ju att det kan regna imorgon, så förvånad...:D Sen iväg och hämta mamma på jobbet, stanna och shoppa, lämna av mamma hemma, upp till flygplatsen hämta Kish, iväg till stan för middagsträff sen hem igen - troligtvis inte allt för sent då mamma gärna vill träffa sin tredje inneboende :D

Brad har vart grinig dom sista dagarna, försöker att ignorera det hela men :D Tycker man borde vant sig vid detta laget med dessa humörsvängningar men nja!!! :) Som vanligt så talar han ju inte om vad som är fel så då får jag väl bara ignorera det!!! Kish kommer idag då kanske han blir gladare igen :) Tröttsamt är det i varje fall! Jobbigt att behöva umgås 24 timmar om dygnet - kan nog vara del av det hela - inte roligt för nån, det kan jag lova :D:D:D:D

Just nu tänker jag mycket på min älskade Lisa och att hon har det lite jobbigt...Lillbusen fick en liten infektion efter förlossningen så hon får inte komma hem och visa upp underverket!! Det är viktigare saker än en smågrinig man! Så det så! Så idag skickar jag bara positiva tankar upp till Moss så att Dom alla 3 ska få komma hem över midsommar!! Leo måste ju få fira sin första midsommar på svensk mark eller hur <3<3<3

Nä nu ska jag ta och läsa lite nyheter och dricka mitt kaffe och stålsätta mig inför vilket humör maken ska komma upp med :D:D:D:D

Godmorgon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar