söndag 10 juni 2012

Måndag

Och nu kan vi bara göra vad vi vill ett tag :) Inget mer bokat fram till Midsommar :D Eller jo men inget större eller resa bort i varje fall! Vi spenderade helgen i Bokenäs, mamma hade bokat två lägenheter åt oss på konferens centret, tyvärr var SPA avdelningen helt abonerad men inte dumt ändå :) Tyvärr så regnade det mestadels också, Brad börjar få rätt vilket är irriterande nog...Det regnar alltid i Sverige säger han....Vi spenderade Lördagen inne i Lysekil och då var faktiskt vädret helt ok, ganska kallt men hyfsat soligt och gott i varje fall! Efter en promenad längs med hamnen så gick vi faktiskt in på Havets hus och kollade in lite fiskar, efter det försökte vi hitta lite lunch som passade alla - blev ett gatukök med halvsunkig mat men vi blev ju mätta i varje fall :) Efter det så delade vi på oss lite, syster med familj gick på upptäcktsfärd, jag, Brad och mamma satte oss på en uteservering mitt på torget och intog 2 goda öl var :D Vi inhandlade lite mer mat, räkor för dom som kan äta dom :( Köttbullar till oss andra...Blev en trevlig kväll! Vi satt faktiskt ute en bra stund efter middagen, många filtar och övriga vindskyddande saker gjorde det överkomligt :D Nä nu får fasen vädret bättra sig tycker jag!!

Gårdagen så körde vi bara hem ifrån Bokenäs, slappade lite och sen middag imellan fotbollsmatcherna :D Idag ska vi ta oss till Sävedalen, hemåt alltså....för att kolla Sverigematchen :D Heja Sverige!!

Min rygg är fortfarande helt kaputt, kanske jag måste bita i det sura äpplet och försöka få en tid hos nån som kan knäcka den rätt!! Har haft ryggskott förut men det här är ju löjligt, nästan 2 veckor nu ju!!! Kan ju inte vara vettigt?!?!?! Känns bättre i några timmar sen säger det Poff igen...skit, måste vara det kalla vädret eller ;)

Idag är det dags att sätta sig med kalendern och börja boka!! tiden bara rusar iväg och hur skjutton ska man hinna med allt man vill...Lovade Brad att inte göra ett schema men det ångrar jag nu - visste jag inte skulle lyssnat! Hård prioritering gäller, fy vad jag ogillar det! Vill ju inte behöva prioritera bort saker eller människor bara för jag inte hinner...Avundas inte mina vänner där borta som bara kan komma hem i ett par veckor varje gång...hur fasen lyckas dom!??? Mitt schema när jag var hemma i Mars - April 13 dagar var fullspäckat, inte en ledig dag, jag var ju helt slut! Så vill vi ju inte ha det heller men .......Nä nu ska jag gå upp med min kalender och ta en kopp kaffe till och försöka planera :D Kanske får hålla det hemligt för mannen men känns nödvändigt för att slippa stress :D

Idag tänker jag mig också att Lisas lilla Leo ska titta fram, bra dag för det känns det som :)

Ha en fin måndag och vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar