måndag 29 augusti 2011

Måndag morgon :)

Ja men vilken härlig måndag morgon, man känner redan nu att temperaturen kommer bli väldigt mycket behagligare :) Ska bli runt 85 F idag = bara ca 29 C :D Så skönt :) Har vart olidligt varmt sen jag kom hit, en dag med lite svalare väder kommer göra underverk :)

Vet inte riktigt vad som händer idag, har tänkt mig att tvätta lite och få laddat ner alla foton som jag tänkt göra i en vecka m.m men vi får se :D Ska försöka göra mig redo för Vår girls only Fantasy football draft på lördag också - måste gå in o hitta på ett namn för mitt lag och länka mig till vår online grupp, har ingen aning om hur man gör eller nåt men det blir nog kul ändå :D Säkert roligare med de snart kommande Fotball Sundays ( och Mondays) om man har ett vinst intresse :D Men det brukar dyka upp nåt roligare när jag bestämmer mig för att hålla mig hemma och göra sånt här så vi får väl se...

Gårdagen var riktigt kul...Vi åkte in till stan för att hitta ett bra ställe att stå för att se dom sista innerstads varven på cykelracet - vi hittade ett perfekt ställe! Var lite varmt då det var på solsidan, men jag hittade ett träd att stå under - åtminstone fram till att en hund bestämde sig för att det var hans träd och snällt knuffade undan mig, kissade på trädet och sparkade runt på lite jord så jag verkligen skulle förstå :D Jag stod där med Brad och Kris, vi hade lämnat Justin och gravida Jasmine på ett lite skuggigare ställe...Linda, Mike och barnen stod nere vid målgången! Vi träffade upp Linda o Mike nere vid parken efteråt, där dom hade öltält och lite musik underhållning m.m! Stannade längre än planerat downtown - Eller jag gjorde...Brad fick åka tidigare då det var Fotbollsmatch :) Han spelar varje Söndag...
Själva racet var riktigt kul att se, vi stod i en nerförsbacke precis innan målgången ( dom åkte förbi 6 gånger ) sicken jäkla fart dom har!! I den värmen så kan man inte riktigt förstå hur dom orkar, en annan orkar ju knappt gå liksom :) Ska försöka lägga in lite bilder från racet, tror en hel del blev riktigt bra!

Fick en liten uppenbarelse igår också om att det nog är extremt jobbigt att ha barn med en amerikan, kanske ska nöja sig med en hund i varje fall :D:D:D:D

Kom hem strax innan 18, gav Bode sin middag, ringde och beställde Asiatiskt ( Yum asian på 104´th: Kinesiskt, Japanskt och Thaimat ) som Brad plockade upp på vägen, tog Bode på en promenad och Tjohooo hör o häpna, han skötte sig riktigt bra - jag har inte ens träningsvärk idag :D Frågan är om det är 14´er hiken som gjorde honom lite slöare eller om han slutat testa mig ?!?!?! Det märker vi nog ganska snart :D I vilket fall som helst var det en trevlig promenad :D

Vi åt våran mat och sen slängde vi oss på soffan och kollade på film :) The Tourist...Värdelös film!! :) Men vi hade bestämt att vi skulle se den ihop! I höstas var vi i Venedig tillsammans, innan vi begav oss ut på en veckas kryssning i Medelhavet :) Filmen utspelar sig i Venedig - Ganska roligt att se saker som vi såg då! Man kände verkligen igen sig!! Men som sagt - filmen var verkligen Värdelös!!!!!!!!!!

Nä om man skulle ta o sätta igång en tvätt i varje fall då?!! Ta fram grejerna för kameran också kanske?! Tja ni lär ju märka huruvida jag fick ordning på fotona eller inte :D:D

Ses snart! Ha en fantastisk måndag ( kväll ) :)  


2 kommentarer:

  1. Vi får hoppas det är så att Bode slutat testa dig :D:D Kanske blir riktigt bra pli på honom innan jag kommer så att jag övervinner min hundrädsla!!!??? :D:D /Mamsen

    SvaraRadera
  2. Mmmm vi får väl se Mor :D Ska göra mitt bästa:) Puss

    SvaraRadera