fredag 5 juli 2013

Fredag och idag ska det faktiskt bli en ganska lugn sådan...

Om inte mamma går o blir riktigt partysugen och vi typ hamnar på kinesen i Lerum med övriga partyprissar ikväll:D:D:D Men i Lerum ska vi vara! Och fira att mamma går på semester ska vi också göra! Men innan dess ska jag åka till Mölnlycke och hänga med fina Anna...Jag ska äntligen få se deras hus - ironin är fantastisk då jag precis såg på instagram att dom ska flytta igen :D:D:D Ja ja, men kanske dröjer det inte typ 5 år innan jag kan besöka det "nya" huset denna gången :D

Gårdagen var en tuff dag :) Kom till MG klockan 8 men började väl inte jobba förrän 10 :D för mycket att prata om ...sen kom CSN brevet och då blev jag helt vansinnig!!! Förstår inte deras totala omedgörlighet!!! Sen åt vi lunch och jag jobbade lite till - jag var på MG till klockan var 4 och totalt lyckades jag väl kanske jobba i 4,5 timme :D Väldigt effektiv...Not! Efter det hoppade jag på spårvagnen, träffade Maria och vi satte oss på Bishops - såklart. Efter ett tag kom Kim och Helena och sen Peter från jobbet, sen kom Linda, Fredrik fyllde på, sen Andreas och Pontus - så vi blev ett litet gäng!! Själv hade jag bestämt att åka hem, ska ju iväg "tidigt" idag så jag tog tåget 23.45 - mamma plockade såklart upp mig då hon inte vill jag går själv...sött! Ringde min man som firade Fjärde Juli med familjen, inkl Kim och killarna - så dom fick jag pratat lite med också :)

Nu längtar jag efter Brad, det ska bli så gott när han kommer om en vecka :)

Nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning, ska med tåget kl 11.23 så får gå vid 11

Ha en trevlig dag alla ( regnigt o grått är det här idag igen )

Titta vad det växer hemma i mina bäddar :D



Linda och Pontus

Ny ölsort :)
Mina blommor där hemma :)





2 kommentarer:

  1. Harligt att du langtar efter din kaaaarl!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaaa Riktigt härligt är det och han kommer minsann i tid för att fira vår Bröllopsdag, den 17:e :D

      Radera