onsdag 31 juli 2013

Blandade känslor...5 dagar kvar bara....

Sen bär det av hemåt Colorado igen...

Jag känner väl jag hunnit med det mesta, finns nog en hel del människor som har åsikter på det dock - Jag är väldigt ledsen om det är nån som känner sig åsidosatt - Men fasen va svårt det är att få till allt!

Nu har jag 5 dagar kvar, på dessa ska jag hinna med att packa allt,  träffa alla jag vill träffa och bara ladda inför hemresan...Det ska nog gå bra!

idag ska vi in till Stan med mamma, luncha lite och köpa det sista som behöver med hem! sen ska vi ha en mysmiddag med Malin o Daniel! Imorgon är det packdag och en sista pizza / kebab på kvällen...Lördag är det Bowling med massa trevliga o fina vänner o familj...Söndag ska vi åka in till Majorna o ha en liten avslutning med De MG människor som får till det, sen sover vi över på kontoret så vi kan säga hej till alla på morgonena! sen blir det vidare hem till lerum igen och packa det sista o göra oss redo - tisdag morgon kl 04.30 lämnar vi lerum och sverige för denna gången...puh - ett helt år tills man är tillbaks igen!
  
Jag har slappat med bloggen under min semester så en hel uppdatering när jag är på plats hemma i Denver igena!

Ha det fantastiskt alla vänner och hörs snarta!

4 kommentarer:

  1. Att man slappar till det med bloggandet på semestern ser jag som en positiv grej.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min vän, du har nog rätt :-) känns lite som om man skolkar dock :-D ha det fint du med o hörs snart

      Radera
  2. kan inte förstå hur SNABBT det gått!! Hoppas du känner att det varit tillräckligt med tid!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror du det nånsin räcker Linnéa ?!?!?! :) Nä Känns helt ok att åka hem nu, längtar efter min hund :) Njut av Sverige så ses vi om några veckor :D

      Radera