tisdag 16 juli 2013

Tisdag...

Japp dagarna går och man vet liksom inte vad som händer med dom :D

I söndags så var vi lite sega som sagt, men vid 2 tiden tog vi oss ner till Systern med familj där vi njöt av en lång härlig eftermiddag och kväll...Killarna spelade lite "sport" medans vi andra drack vin och pratade som om det var en sport :D Annkin tog fram fårklippar maskinen och gav Brad en riktigt kort sommar frisyr - Jag gillar ;) Efter det så fick vi världens lyxmiddag, jag blev proppmätt för allt var så himla gott och jag ville ju ha lite av varje - Grillad kyckling, iranskt / persiskt ris, grillad majs och Zucchini, tomatsallad, bönsallad, vanlig sallad, goda såser och gott bröd...Jösses så smarrigt!!

Vi kom hem ganska sent och satte oss ner i en halvtimme innan vi gick o la oss - Brad fick en släng av Jetlag och kunde inte riktigt somna...det problemet hade inte jag :D

Igår så skulle vi åkt upp till Andreas på landet, men vädret ville inte riktigt vara med så vi flyttade detta till imorgon onsdag...Så gårdagen blev istället; en lunch på Ove´s, Systemet ( för ölen försvinner snabbt när man är hemma mycket ) Jula och köpte en parasoll fot till mamma och sen hem där mamma slog till på stort med en god Stek med tillbehör till middag:) Vi satt ute hela kvällen trots kalla vindar och knappt nån sol...filtar är bra! Vi gick o la oss ganska tidigt igen, Brad igen klarvaken :D Jag sa ju till honom att det är ett jetlag år, men han verkar fortfarande vara förvånad :)

Idag ska vi göra lite shopping i området innan det är dags för middag hos Moster och Morbror, det ska bli riktigt härligt! Har bara sett dom en kort sväng sen jag kom hem så idag blir det att ta igen det :D

Nja men så mycket annat har det inte hänt så lämnar er med lite foton och återkommer en annan dag!

Ha en fin Tisdag :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar