söndag 7 juli 2013

Söndag och en lugn morgon :)

Skönt....:D

Dom sista dagarna har vart ganska sköna faktiskt, var i och för sig på stan igår med tjejerna men det är ju enbart kul och energigivande, även om det blev ett gäng öl ;)

På Fredagen så bestämde jag och Anna att det var lite trist att ha sån tidspress när vi skulle mysa - så vi bokade om dagen till en dag i denna veckan så min lugna dag blev ännu lugnare :) Så istället för att vi besökte kinesen till middag så lagade jag hemmagjord Kinamat a la Cia istället - den blev uppskattad, så nu ska vi träna mamma i asiatisk matlagning - gott och nyttigt, när man gör den hemma i varje fall :) Vi åt och sen tog vi ett glas vin på soffan och gick och la oss ganska så tidigt i varje fall :) Gick upp tidigt igår och åkte iväg till Sisjön och ett besök på ÖoB och även på XXL där mamma skulle införskaffa sig träningskläder och mig en regnkappa - Jag är såååååå Nöjd med kappan - passar perfekt till mina Regnboots - tycker jag i varje fall :) Nu får vi se om det var det som behövdes för att hålla regnet borta framöver :D brukar ju liksom vara så...Spelar ingen roll, jag kommer ju kunna använda den i Colorado också, åtminstone ett par gånger om året regnar det ju faktiskt ;) Och nästa år såklart....

Vi var hemma redan vid 12.30 fast då stannade vi till på Kebaben och åt lunch ;) smarrigt värre och faktiskt bara min fjärde kebab sen jag kom hem....Efter det åkte vi hem och satt ute och drack lite kaffe i det härliga vädret - jag kände mig som en uppsvälld val - kan väl inte vara kebaben va??! Så när jag skulle sätta på mig kläderna jag tänkt och som passade dagen innan så gick dom inte ens på :D Så det fick bli reservplan och ett allmänkännande av att man svalt en ballong - gick konstigt nog snabbt över efter några öl ;)

Vi hade en Jättetrevlig kväll, satt ute hela kvällen ( med filtar såklart ) och skrattade o pratade...vid kvart i tolv så började vi gå bortåt tåget, jag och Sarah åkte tillsammans så det var lite trevligt! Var hemma vid halv ett så ganska ok faktiskt! Satt en stund och pratade med mamma innan vi gick o la oss vid 2 :D

Vaknade vid 8 idag och låg kvar en stund innan jag gick upp o satte på lite kaffe, vi fikade en stund innan mamma åkte till gymet och nu sitter jag här och smånjuter av lite lugn morgon (middag) skönt!
När mamma kommer hem ska vi äta lite lunch och se ge oss iväg till ICA och handla en massa inför Brad och Kishis ankomst på fredag! Sen kommer Syrran ikväll och vi ska ha lite mys bara vi 3, grilla lite och ta ett o annat glas Rosé - Imorgon är det syster dag på obestämd plats tills kvällen då jag ska träffa Janette här i Lerum för lite mat och trevligheter :) Härligt!

Resten av veckan är fullsmockad så bäst att passa på att njuta lite :)

Nu ska jag ta och gå o sätta på mig lite kläder, faktiskt shorts väder idag :D Och invänta mamma så vi kan äta lite!!

Ha en fin Söndag och hörs om nån dag eller två ;)

Svensk sommar....Jordgubbar och en GT ;)


Härliga tjejgänget :)

 
 
 

Nya regnkappan!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar