måndag 1 juli 2013

Måndag och starten på en Ny fullspäckad vecka :)

Tur man har så roligt :D:D:D:D

Idag ska jag på förmiddagen fixa lite för mamma här ute, ta bort lite ogräs och snygga till lite allmänt på utsidan - imorgon ska mamma ha gäster från Jobbet så får assistera lite, då hon fortfarande jobbar! I eftermiddag ska jag ha lite eftermiddagsmys med Jenny Persikan :D Imorgon blir det lunch på stan med MG damerna :) trevligt värre! Sen blir det lite träff på stan senare på eftermiddagen också - innan en Onsdag då jag inte har planerat nåt :) torsdag ska jag in o jobba på morgonen, träffa Maria på en öl efter jobbet, sen Pubkväll deluxe med Linda och många fler....:)

Fredagen blir det trevlig träff igen, fina Anna i Mölnlycke och lördag kör vi på med ännu en Tjejträff här i Lerum :D Ja man ska inte slappa när man är på Sverigebesök ;) Pratade med Brad igår och sa det att: ja men nu kommer jag ju vara redo för semester när du kommer sen ju :D:D:D:D

Igår gjorde jag inte mycket, jag kom hem, gick o tog en dusch, satte på jogginbyxorna sen slappade jag hela dagen...framåt eftermiddagen kom solen fram och då gick jag o mamma ut och njöt med ett glas vin :) Sen åt vi hennes fantastiska Stroganoff till Middag och satt o babblade till sent igen!
Härlig dag - välbehövlig dag :)

Nu ska jag däremot sätta lite fart så hörs snart igen :)


mmmmm Mammas stroganoff :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar