söndag 30 juni 2013

Söndag och "hemma" i Lerum

Puh...Man är ingen ungdom längre :D:D:D

Så i torsdags morse åkte jag in till stan för ett gästspel på MG, mitt gamla jobb :) Jag jobbade inte speciellt mycket denna dagen utan det var mest socialt och härligt att se alla och en Kebab lunch såklart!! Peter hade vart och inhandlat en mängd öl som stod på kylning så dom satt vi och sippade på efter stängningsdags - chefen kom förbi han också och satt nån timme med oss! Sen gick jag och Peter ner till Götas och åt en Pizza ( inte kebab pizza :O ) och tog några öl till...vi zickzackade oss upp för backen till kontoret ( tillika mitt gamla hem innan USA Flytten ) och gick och la oss med en gång! Jag vaknade vid 6 såklart...solen sken och måsungarna utanför tyckte det var läge för alla att vakna :) Gick och duschade o gjorde mig redo - sen var jag faktiskt igång och jobbade ganska snart! Det blev så där 5-6 timmars jobb på fredagen...Innan jag rullade ner för backen till Red Lion - där träffade jag Fredrik K i ett par öl :) Tog mig sedan vidare ner mot Järntorget och träff med Fredrik G, Andreas och Frida - ett gästspel hos MG´s kund event och sedan träffade vi upp Fredrik K och Malin och gick till ett annat ställe :D Jösses vad man kan hinna med om man vill...Blev väl ganska sent innan jag trängde mig på hos Frida och sov på hennes soffa - kl 10 så var jag och Frida på väg till Frihamnen och STCC ( som snälla Sture hade fixat mig biljetter till ) Ösregnade gjorde det så, så där himla mycket Race tittande blev det inte utan mer socialt häng i SECO´s tält ( Honda Racing ) Jättetrevligt hur som helst...Jag lämnade Frida i Peters goda sällskap och tog mig hemåt Lerum vid strax efter 1 - kom hem, satt i soffan i en timme - sen var det dags för Tjejkusin middag i Landvetter :D Vansinnigt härligt att få en helkväll med Kusiner, kusin fru och syster såklart :D

God mat och mycket babbel blev det - härligt! Vi sov alla över så det blev ju en mysig frukost som avslut också!

Nu har jag precis duschat och satt mig ner i jogging kläder och tänker inte göra så mycket alls...Mamma åkte iväg för att inhandla nån blomma och tanka så jag passade på att sätta mig här en stund! Sen är det dags för att inventera veckans fullspäckade schema och se vad man kan trycka in för nåt mer ;)

Börjar smått längta efter att min man ska komma så jag automatiskt tar det lite lugnare - men fram tills dess får jag köra på i 150 knyck :D

Ha en Underbar söndag!!!!

Säveån, på väg till tåget från mamma....


Pizza Sallad :D

Goa Peter :)

Utsikt från Puben vi hamnade på :D:D:D:D

Suddig bild på Nattsuddare :D

Mina Goa Killar - Andreas och Fredrik K

Seco & Honda Racing Tältet...


Myspys vid matbordet med Lindsey och Systern :)
Republic of Majorna - Ölen heter faktiskt så :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar