torsdag 6 juni 2013

Torsdag då ja....

Ska snart iväg och jobba med Grumpy´s - sen iväg till Ulta´s och shoppa mamma-saker :) Sen hem och packa min väska - Portland imorgon bitti!!!! Sen har jag inte pratat med min man så vet inte om han avbokat min biljett eller inte för kvällens Baseball - tänker inte fråga heller! Har faktiskt inte pratat med honom alls...Nä han drog iväg på Softball när jag kom hem, och sen var han inte hemma förrän kl var halv elva, då gick jag o la mig :) Nä jag tänker "sura" tills han säger nåt, så det så :) Smak av sin egen medicin ;) Som det verkar just nu så tänker han sig att det bara ska gå över och jag ska va glad igen.....Trött på att alltid bara ge mig och låta saker sippra mellan fingrarna!!! Och att på nåt sätt känna att jag ska vara tacksam för att han står ut med mig och alla mina fel o brister - själv har han ju inga såna - perfektion personifierad ;)

I vilket fall som helst....

Så igår så kom jag till Jerry, vi fixade lite papper innan vi drog iväg till Kina stället och åt lite lunch på vägen till DaVita. Kom hem igen vid halv fyra, jag fixade allt skräp sen hjälpte jag honom med delar av dialys maskinen, resten ville han göra själv!:) Jag var hemma vid halv sex och då åkte ju Brad, så jag satte mig ute en sväng, med en tidning...sen gick jag o vattnade innan jag värmde lite mat och kollade tv :) 

Och så svarade jag ju på detta :

Hi Cecilia,
 
I went over your personality profile and it looks like you may indeed enjoy working here.  If you have time for an interview, I would love to get together to see if you maybe a match for the position.  I know that you are leaving for Sweden in a few weeks, so I understand if you don’t have time, just let me know. 
Sincerely,
 
Dr. G

Antar att min personlighet duger för vissa i varje fall :) Jag sa det att här är mitt schema för de kommande veckorna, jag kommer gärna på en intervju om det kan funka med tiderna!!

Det var min dag det! Nu ska jag gå o göra mig i ordning för Grumpy´s och dra iväg - Brad och Bode åkte precis till Government Building för en promenad så har huset för mig själv en stund!

Tror jag hittat rätt ställe för min Demon nu...vi får se hur han trivs :D

Passande Glas :D

Han ser ut att trivas i varje fall :D
Ha en fin Torsdag (kväll)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar