fredag 14 juni 2013

Fredag, sicken jäkla tur :)

Det här har vart en extremt lång vecka...extra skiftet igår gör att det känns som det borde vara lördag idag :)

Och bara för sakens skull - Om en vecka är jag hemma :D:D:D:D:D

Så igår åkte jag till Grumpy´s den dåliga luften var inte bra för Bob´s humör :) Jag fick skälla på honom ett antal gånger och sen fick jag bete mig som en småbarns förälder - har du bett om ursäkt Bob ??? :D galningar, Dorothy var nöjd för dom hade fixat med sina begravnings saker dagen innan ;)  Japp, jösses! Åkte direkt därifrån till Jerry, som fortfarande var helt exalterad över min GPS i telefonen - den räddade hans körkort :D Vi åkte till Njurläkaren och sen var den dagen typ klar...Jerry visar tendenser till att vara sur över att jag åker hem - små kommentarer som, ja men du kanske inte kommer tillbaks alls då, eftersom Sverige är så jäkla bra :D Sött! Som att jobba med småbarn som sagt! Lång jäkla dag!!!!

Kom hem och satt ner i 30 minuter innan vi gick över till Nick o Michelle´s - trevlig kväll! Vi var hemma vid halv tolv och jag gick o la mig ganska omgående!

Idag ska jag snart åka iväg och handla, för oss och för Jerry, sen åka o jobba! Efter jobbet blir det happy hour i stan innan jag åker hem till färdiga Burgare på grillen!! :)

Kusin Megan kommer ner efter sitt Gig i Boulder, så runt midnatt och imorgon skjutsar jag henne till Flygplatsen då hon ska åka och fira pojkvännens födelsedag i LA :) Efter det så ska jag packa medans Brad och övriga cyklar till Denver och kollar Baseball - jag fixar lyxmiddag, Baby Back Ribs som väntar dom när dom kommer hem!

För övrigt så är frustrationen hög, min systers familj lever under extremt hot och nu ska jag säga ett ord som jag inte gillar - JÄVLA BLATTAR!!!! och det är en extrem skillnad på Invandrare och Blattar - i mina ögon, blattar är kriminella jäklar som inte vill anpassa sig eller göra rätt för sig utan hellre gör livet till ett helvete för andra i sin jakt efter pengar och en snygg bil!! - stor skillnad på dessa två, vilken nationalitet dom har spelar ingen roll alls!!! Jag är så arg och frustrerad och vet inte hur jag ska kunna hjälpa till!!! Funderar på att ringa några goda vänner som ser läskiga ut i sina läder västar och Harley Davidson cyklar, någon som känner sig manad?! :D ....Polisskydd har dom men känns som det inte är tillräcklig!!! Dessa jävlar Hotar med att sticka kniven i min 17 åriga systerson och övriga familjen för den delen - Lejon Cia vaknar genast!!!!!!!!!!!! Jag är så arg!!!

Försöker hitta ett akut boende om det skulle behövas, kollar hur jag kan få in Jonte i skolan eller dylikt här borta...Inte mycket annat jag kan göra!

Nu ska jag gå ut och Terapivattna innan jag ska göra mig i ordning och åka o handla :)

Ha en fin Fredag (kväll)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar