torsdag 20 juni 2013

Torsdag och IDAG åker jag hem :)

Ja nä sova gick sådär i natt :) Jag vaknade vid 3 och sen låg jag och vände o vred på mig tills jag till slut gick upp vid 5.20 - bör ju vara bra för att kunna somna på flyget så nog helt ok! Jag måste åka hemifrån 11 - jag är ju incheckad och klar så bara Bagdrop men ändå...Sen bär det av först till Atlanta, sen springa vidare till nästa flyg som går till Amsterdam - sen är jag ju så gott som hemma!!

Nu på morgonen så måste jag packa ner det sista, bestämma vad jag ska ha på mig, äta ordentligt och försöka hinna med en promenad med man och hund :) Känns lite skumt att åka utan Brad men han kommer ju om 3 veckor så :D

Igår så tvättade jag 3 tvättar på morgonen, åkte till Kiropraktorn, kontoret och sen hem för en snabb fika med Linda - hon bör ju landa på svensk mark om några få timmar hon :D Efter det åkte jag till Jerry - hans humör var mycket bättre men han var lite vemodig över att jag skulle åka - antar det är en bra sak :D Vi åt lunch, åkte och handlade sen inventerade vi hans Dialysrum och jag beställde Juli månads vätskor och annat så han klarar sig fram tills Augusti :) En order måste han göra själv, men borde vara enklare nu när vi inventerat hans rum! Efter det så slängde jag ihop en sallad åt dom och åkte hem!

Mike kom förbi en snabbis sen kom Tara förbi och sen även Michelle så det blev en trevlig kväll!

Nu ska jag ta och sätta lite fart, behöver packa ner det sista och väga den väskan så den inte är för tung :)


Igår åt jag min första Jordgubbe (troligtvis den sista också men ändå )



När jag skriver nästa gång så är det hemifrån Sverige :D

Ha en fin torsdag (kväll) och en trevlig Midsommar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar