tisdag 18 juni 2013

Tisdag och nu är det bara två dagar kvar, sen åker jag :D:D:D

Idag ska jag till Grumpy´s för sista gången innan avfärd, sen hem och slänga i en tvätt så det hinner torka :) kanske att jag packar ner lite mer saker också ...sen ska vi träffa familjen på El Jardin för att fira min födelsedag/avresa då jag inte hinner se dom innan jag åker!

Igår när jag kom hem var jag helt slut, jag åkte till banken på morgonen, sen till Seniorcenter där alla var borta så jag fick jobba på rätt bra, sen åkte jag direkt till Jerry...Jerry ville till Costco så vi åt lunch på Famous Dave´s som är på vägen - Väl på Costco så började humöret på Jerry bli lite annorlunda, det fortsatte resten av dagen, han var Grumpy!!!! Nej det är inte den typen av Bacon, jag var här nyss och då hade dom den minsann...Nej men jag måste ju ha några i reserv ( ang hans dialys vätskor ) Ja det var det jag sa när vi bokade sist, men då ville du absolut inte ha nåt extra säger jag - svar jag tänker inte sitta här och argumentera med dig...Öh jag argumenterar inte jag försöker bara lösa problemet, kanske vi kan åka ner till Davita och låna hem en låda så du har...Nä!!! Vill du jag ska hjälpa dig med nåt med middags förberedelserna - Nä du säger ju att du inte vet hur man lagar kattfisk så vad ska du kunna göra :)  "jag sa det att jag tycker inte om sötvattens kattfisk - det smakar ju samma säger han - NÄÄ det gör det inte säger jag, vet inte ens om det finns Kattfisk i Svenska sötvatten, gör det det???!! :) Allt var en konstant argumentation -  Surpitt !!  Så var rätt skönt att åka hem :) Jag tror han känner ångest över att jag åker, hur ska han klara sig nu liksom, jag har sagt till honom att han borde se till att ha nån som kommer när jag är borta...i 2 månader men han har inte velat - och nu blev det väldigt tydligt helt plötsligt! Kan bara tänka mig hur Grumpy´s kommer vara idag :D

Jag kom hem och Brad höll på att organisera i Förrådet, jag gav hundarna mat och sen satt jag ner på arslet och gjorde inte mycket! Brad hade marinerat kött för grillen så jag behövde bara sätta på ris och skära upp lite grönsaker :D Vi åt sent, sen la vi oss tillrätta på soffan framför ett avsnitt av Alaska, the last frontier :)  Vi vaknade på soffan vid 2 först - gick upp o la oss och somnade gott!!

Nu ska jag ta och fylla på kaffet, sen ut och vattna innan det är dags för grumpy´s för sista gången på typ 8 veckor :D

Ha en fin Tisdag (kväll) På Fredag är jag hemma i Sverige :D

Bode lägger sig Bredvid Björn och håller Tassen - så sött - BFF´s


 



You´re name shall Be "Sloth" and You shall be the Protector of Strawberry´s :D:D:D:D

 
Älskar mina Garden Girl skor - bara o spola av och dom är rena igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar