onsdag 26 juni 2013

Tisdag?!?! Eller är det Onsdag?!?! :D

Tror det är Onsdag faktiskt :D Ingen koll alls ;) Härligt!!!

Igår spenderade jag dagen med att städa upp lite i mammas kök, lagade lite mat i crockpoten, tvättade en tvätt och sen promenerade jag ner till Lerum och handlade lite småpryttlar :) Och Öl :D Hade ryggsäcken med mig så jag fyllde den med öl och köpte en box vin till mamma! Sen plockade mamma upp mig där nere och vi åkte till Ljuva hem här i Lerum :) Affären ska stänga så dom har 30% på reapriset!!! Så jag inhandlade 50 st stearinljus :) 3 små dukar, lite grytlappar mm, en ljus ask, där man kan lägga sina värmesljus lite snyggt :) Det står såklart Ljus på asken inte Candles :) I samma vita nyans som alla mina andra ärkesvenska saker :) En matbords duk med matchande tallriksunderlägg...allt för den nätta summan av 650 kronor! Snart är jag pank :) Vi åkte hem och åt...mamma drog iväg på sitt första träningspass, eller mer en genomgång med sin personliga tränare :) Hon kom hem igen och vi satt ute tills klockan var närmre midnatt, jag med en öl och hon med ett glas vin :) Mysigt!

Jag hade tänkt att vara hemma med modern idag också, men så pratade jag med Malin och bestämde en träff i stan med henne istället! Vi har inte setts på tu man hand på länge så idag blir det bara vi :) Ska bli härligt att kramas lite!!!! Blir inte så sent så kan hinna mysa lite med mamma efter hemkomst ändå!! Imorgon så åker jag till MG och jobbar, ut på kvällen - stannar över natten o jobbar fredag också - sen är det fullt ös fram tills på söndag! :) Ska nog ta det väldigt lugnt söndag och måndag!

Det regnar idag, sådär riktigt svenskt regn - strilar ner i en konstant ström - inga monster skurar som försvinner lika fort som dom kom :) Mysigt...och jag tror att jag kanske kan få användning för mina fina boots äntligen :D



Nä nu ska jag ta och gå och göra nåt...vet inte riktigt vad än men nåt ska jag göra :) Göteborg hägrar om några timmar :D

Ha en fantastisk Onsdag :)

PS Linnéa....Det är faktiskt ett vedertaget namn det där med en Stockholmare - halv special med en pucko ;) Inte mitt påfund :D:D:D:D:D:D:D

Shopping :D


Härligt väder :D Så länge man är under tak och har ett par goa tofflor :D

Titta på mina Jordgubbar, Brad skickade bild på sin frukost :D Härligt dom blir uppätna av nån av oss ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar