lördag 1 juni 2013

Lördag och Fira Svenska Flaggans dag, några dagar tidigt...Men Fira ska vi!

Kan ni tänka er vad jag ska spendera svenska flaggans dag med att göra???!!! - Baseball :D Nu är det Brads Marketing Teachers gäng som har en Event men ändå :D

Blir lite grill efter firandet så bara o sätta fart, måste fixa lite fruktsallad och nåt att dricka och åka om 1,5 timme :) Oj oj...

Igår så kom Tara o Steve över, Mike tittade förbi på lite trevligheter också! Vi åt och spelade lite Polish Horseshoes!

Jag åkte hemifrån vid 11 igår och var hemma vid halv 6, Tara kom vid strax före 7 ...Inte mycket tid att slappa innan det var dags att laga middag! Men vad gör det var riktigt slappt och lugnt så behövdes inte! :) Jerry var på gott humör men trött igår! Vi fixade och donade lite, sen planerade vi middagen innan jag åkte iväg och handlade lite på Target åt honom - hem och då var han så trött så jag sa bara men gå och sätt dig och vila lite medans jag fyller i dina dialys siffror och börjar med middagen, klockan var halv fyra när han gick o satte sig och han sov när jag gick :) Inte så stressig dag för mig, men av någon anledning så är det liksom värre...att bara sitta av tiden :)

På vägen ut ifrån huset så hör jag nåt i busken vid bilen...En Tvättbjörn!!!!!!! Jäkla Susan hon matar dom jäklarna vid samma tid varje dag så när klockan var fem och hon inte var hemma så tyckte dom väl att jag skulle ge dom mat :D Kolla på den jäkeln:








Jag hoppade in i bilen och kunde inte ta fler bilder då batteriet i telefonen dog...Husdjur :)

Nä nu måste jag sätta fart så lämnar er med lite bilder från igår kväll så hörs vi på söndag :)









Ha en fin Lördag ( Kväll ) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar