tisdag 2 juli 2013

Ja men då var det Tisdag också :)

Idag ska jag iväg igen...Först lunch med MG damerna :) Sen träffa Susanna efter det - går väl hemifrån strax före 11 och kan tänka mig jag är hemma igen vid 22 ikväll :D Imorgon har jag en hemma dag :D Så nåde den som kommer med ett trevligt förslag jag inte kan tacka nej till :D

Gårdagen spenderade jag med att rensa lite ogräs och torka av på mammas uteplats och några tvättar innan jag drog iväg in till stan för en mysig Jenny träff :) Så härligt det var att ses, bara vi också :) Har inte hänt på flera år!!!

Vi satt ute hela kvällen...det började först regna lite senare så det var riktigt skönt !!

Nä nu hinner jag inte sitta här mer :D Ha en fin Tisdag!!!!!!!!

Finaste Jenny köper öl :)


Regnet öste ner :)

Kan tillägga att Jenny cyklade hem i ösregnet :D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar