fredag 18 april 2014

Långfredag eller som jag av misstag brukar kalla Slow Friday :)

Idag är den extra lång o långsam...Andreas landar vid 15.30 först, innan dess så har jag att göra dock, ska fixa hans rum så det är klart och redo för gäst, förbereda mat och lite annat smått o gott! Så ska nog lyckas fördriva dagen utan problem!

Började dagen med en Lång promenad med hundarna, vi gick i ca en timme! Jag älskar morgonpromenader, när jag inte är stressad!

Blir inget Jerry jobb på ett tag, han, trot eller ej, bestämde sig för att amputera foten!! Så nu blir han kvar på sjukhus ett tag och sen in på rehab...Förhoppningsvis så blir han bara där några veckor innan han får komma hem! Lär bli ännu tuffare att jobba med honom nu...Men jag är väldigt glad han beslutade sig för det - läkarna sa det att: Vill du leva längre än ett par veckor så är det det enda alternativet! Uppenbarligen så var livet mer kärt än en fot! Bra!

Nu ser jag fram emot att bara hänga med min vän i ett par veckor, ska i och för sig laga mat både Måndag och tisdag men sen blir det Baseball och Denver på Onsdag, sen drar vi upp till Breckenridge i 2 dagar :) Eller vi ska bo i Breckenridge och sen åka runt till lite olika närliggande städer och resorts: Vail, Copper Mountain, Frisco m.m så Andreas verkligen får se lite denna gången! Kommer bli kalas!

Nu ska jag sätta fart!!!

Ha en fantastisk Fredag kväll, Påsk och helg :)

Ljuset var så häftigt i morse :D 



Cooper gillar sin egna levande leksak :D 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar